וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מודה שיש בי קנאה": גם משה חוגג בירך את מכבי חיפה

30.5.2021 / 22:42

יו"ר המנהלת, יו"ר ההתאחדות וגם שר הספורט בירכו את הירוקים לאחר הזכייה באליפות, בעלי בית"ר הצטרף: "כל הכבוד לכם"

אוהדי מכבי חיפה על הקופות במחצית/לילך וייס
  • 23:06: משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, צייץ: "ברכות למכבי חיפה, מודה שיש בי קנאה כשאני רואה את התמונות מסמי עופר, כל הכבוד לכם!".
  • 23:05: ליאור רפאלוב, שהיה שחקן העונה באליפות הקודמת של מכבי חיפה ב-2011, בירך את קבוצת נעוריו בסטורי באינסטגרם: "כמה מרגש אחרי כל כך הרבה שנים. מזל טוב".
הסטורי של ליאור רפאלוב לכבוד האליפות של מכבי חיפה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאור רפאלוב לכבוד האליפות של מכבי חיפה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
  • 22:42: שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר: "בליגות גדולות בעולם יכולים הערב לקנא בישראל. קיבלנו מירוץ אליפות מדהים עם מגרשים מלאים בקהל, ובסיומו אני רוצה לברך את מכבי חיפה שמנצחת בפוטו-פיניש. הרבה אופי וכישרון הביאו שחקני מכבי חיפה ואני מברך אותם על הזכיה באליפות. ברכה מיוחדת שלוחה ליענקל'ה שחר, הבעלים המסור של מכבי חיפה"
  • 22:27: אורן חסון יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים חוגג היום זכייה באליפות לראשונה מזה עשור והאושר של כל מי שעשו לטובת ההישג העצום הזה אינו יודע סוף. מכבי חיפה, קבוצה שדבקה בהתמדה ונחישות ושמרה על אחידות גם בתקופות פחות זוהרות זכתה הערב באליפות בסיומה של שנה מאתגרת במיוחד. שנה שהיתה אפופה באי ודאות, שנה בה סגרים תכופים שברו את רצף האימונים ויצרו קשיים, שנה בה נמנע מקהל האוהדים לצבוע את המגרשים מדי שבוע. אני מברך את הקבוצה על הנחישות וההתמדה, על כדורגל מצוין והיכולת לצלוח עונה כל כך מורכבת ומאתגרת. אנסמבל נפלא בניצוחו של הבעלים יעקב שחר, שאני רואה בו דמות מובילה בכדורגל הישראלי, דמות שמעניקה השראה לדורות של בעלים, מנהלים ושחקנים. צוות מקצועי משובח, שחקנים מחויבים ומעל לכל קהל ירוק עצום ותומך, החזיר הערב למאות אלפי אוהדים את הירוק בעיניים. אתם ראויים לכל רגע של שמחה, סיפוק וגאווה. מחמאות רבות גם ליריבה על התואר, מכבי תל אביב, שלרגע לא ויתרה וסידרה לכולנו מותחן משובח".
  • 22:26: יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון בירך: "אני מבקש הערב לברך את ידידי יענקלה שחר, נשיא מכבי חיפה, שבדרכו האצילית ובסבלנות אין קץ עשה את הדרך הארוכה, אבל המתוקה לזכיה מחודשת בתואר אלוף המדינה. ברכות להנהלת המועדון, למאמן ברק בכר, לשחקנים, לצוות המקצועי ולמאות אלפי האוהדים על האליפות ה-13 של המועדון המפואר מכבי חיפה. רק לפני כחודשיים, ציינו במנהלת את הגעתו של יענקלה שחר לגבורות, ואין מתנה מרגשת יותר לכבוד יום הולדתו ה-80, מזכיה באליפות המדינה, למועדון שהוא מופת של מקצוענות, טיפוח יסודי של מחלקות הנוער, השקעה בתשתיות ומעורבות משמעותית בקהילה. השנה, שהייתה רצופה באתגרים ובקשיים, הכוללים התמודדות עם מגפת הקורונה שפגעה ביכולת לניהולה של הליגה הסדירה, הסתיימה באליפות מרגשת אחרי בצורת ארוכת שנים ועל כר הדשא של קבוצת מכבי חיפה. יישר כח ובהצלחה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. יהיה עוד זמן לערוך סיכומים לגבי העונה הזאת, אך אני לא יכול לסיים מבלי להביע הערכה רבה, למועדון מכבי ת"א, והמאבק הספורטיבי על צלחת האליפות עד הדקה האחרונה של העונה.
  • 22:25: מכבי חיפה זכתה באליפות המדינה בפעם ה-13 בתולדותיה והראשונה זה עשור, אחרי ניצחון ביתי 2:3 על הפועל באר שבע, והחגיגות החלו.

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: מכבי חיפה זכתה באליפות המדינה אחרי 10 שנים

לכתבה המלאה
  • 21:30: בזמן המחצית, כאשר מכבי חיפה מובילה 0:3, שוחררו עשרות כרטיסים נוספים ליציעים והחל בלגן בקופות.
  • 21:15: כמה אוהדים החלו לבכות לאחר השער של צ'ארון שרי מול הפועל באר שבע, כשמכבי חיפה מתקרבת לאליפות.
קפטן מכבי חיפה לשעבר יניב קטן מנופף לאוהדים. מאור אלקסלסי
קיבל אהבה מהקהל. יניב קטן/מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה ביציעים/מאור אלקסלסי
  • 19:18: אוהדי מכבי חיפה זיהו את יניב קטן בעמדת השידור ושרו במשך דקות ארוכות לכבוד הקפטן שלהם לשעבר, מי שהניף את הצלחת באליפות האחרונה ב-2011.
  • 19:10: נטע לביא, שלא ישחק בגלל כרטיסים צהובים, ודולב חזיזה עלו לדשא וזכו לתשואות מהאלפים שכבר ביציעים.
  • 19:05: האוטובוס של מכבי חיפה הגיע לאצטדיון. האוהדים עודדו את השחקנים.
  • 19:00: אוהדי הפועל באר שבע עלו על כר הדשא בחיפה. במקביל, היציעים ממשיכים להתמלא.
שחקני הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
שחקני הפועל באר שבע/מאור אלקסלסי
  • 18:30: אלפי אוהדים כבר בתוך האצטדיון, ממתינים להגעת השחקנים.
  • 18:00: אוהדי מכבי חיפה הדליקו אבוקות ושרו מחוץ לאצטדיון: "מי שלא קופץ צהוב".
  • 17:30: שחקני מכבי חיפה נמצאים במלון בטירת הכרמל ולאחר מכן תגיע הקבוצה לאצטדיון. אלפי אוהדים אמורים לקבל את אוטובוס הקבוצה.
אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה מתפללים. מאור אלקסלסי
גם תפילה לא תזיק/מאור אלקסלסי
אוהד מכבי חיפה בדרך למשחק. ., באדיבות המצולמים
גם הקבוצה שלו במבחן. אוהד מכבי חיפה מאשקלון בדרך למשחק/באדיבות המצולמים, .
פוסט מיגל ויטור אינסטגרם. אינסטגרם מיגל ויטור, צילום מסך
הפוסט של מיגל ויטור/צילום מסך, אינסטגרם מיגל ויטור
  • 17:20: מיגל ויטור מקווה שחבריו לקבוצה יעשו את העבודה ויצליחו להבטיח מקום באירופה עם לפחות נקודה בחיפה. הפורטוגלי של הפועל באר שבע, שמורחק מהמשחק הערב וכבר המריא למולדתו, איחל באינסטגרם: "היום אני לא יכול לעזור לקבוצה שלי במשחק מכריע, אבל אני תומך בכם בכל הכוח. יאללה חבר'ה! אני מאמין בכם!".
  • 17:00: בסביבת האצטדיון נמצאים כבר מעל 1,000 אוהדי מכבי חיפה. הם יושבים במסעדות וממתינים להיכנס לאצטדיון.
ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם עם חיילים בודדים המתגוררים בעיר לקראת משחקה של מכבי חיפה. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
תצפה במשחק עם החיילים. ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
  • 12:00: עיריית חיפה רכשה 20 כרטיסים למשחק המכריע של מכבי חיפה הערב מול הפועל באר שבע וחילקה אותם לחיילים בודדים המתגוררים בעיר. לאורך השנים חילקה הנהלת העירייה את הכרטיסים המוקצים לה על ידי האצטדיון למקורבים. בהנחיית ראש העיר, עינת קליש רותם, הופסק נוהל זה: "מהרגע הראשון התנגדתי לכך שכל מני מקורבים ועסקנים יהנו מהקצאת הכרטיסים של העירייה. זה נוהל פסול ולא ערכי ומן הראוי לתת את אותם למי שראויים לכך - חיילי צה"ל".
  • 10:50: על פי דיווח ביוון, מכבי חיפה מסרבת למכור את בוגדן פלאניץ' לא.א.ק אתונה. הבלם הסרבי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully