וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לממש את האופציה על מתן חוזז. גם בלטקסה וקנדיל ימשיכו

30.5.2021 / 10:36

רגע לפני משחק סיום העונה מול קרית שמונה (20:30, ספורט4) מכבי תל אביב מקבלת הכרעות לגבי העתיד: מומשה האופציה על המגן הימני ועל הבלם שזומן לנבחרת, הצהובים צפויים להודיע גם לשחקן הכנף שבכוונתם להשאירו להאריך אוטומטית את ההתקשרות

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב בחימום. מאור אלקסלסי
תגמול על העונה הטובה. חוזז/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב צפויה לממש את האופציה בחוזהו של מתן חוזז ולהאריך את ההתקשרות איתו בצורה אוטומטית בעונה נוספת. למכבי תל אביב יש זמן עד מחר ה-31 במאי להודיע לקשר ולסוכנו אבי נמני שהיא מאריכה את ההסכם איתו בעונה נוספת על פי האופציה המוקנית לה בחוזהו ונראה כי זה מה שיקרה, אחרי שחוזז התקדם מאוד העונה והפך לשחקן משמעותי בסגל של הצהובים. במהלך העונה הקרובה תצטרך מכבי תל אביב לשבת עם חוזז על חוזה חדש שתוקפו יחל בקיץ 2022.

בתוך כך מכבי תל אביב מימשה את האופציה שהיה לה בחוזה של מתן בלטקסה והוא יישאר בקבוצה לעונה נוספת. גם מול המוזמן הטרי לנבחרת ישראל הייתה למכבי האופציה להאריך באופן אוטומטי את ההסכם בעונה נוספת וזה מה שהיא עשתה בסוף השבוע האחרון. בלטקסה הפך במהלך הפלייאוף ובעיקר אחרי שלואיס הרננדס עזב את הארץ בשל המצב הבטחוני, לבלם לגיטימי לגמרי בקבוצה ויש כלפיו הערכה רבה. הזימון לנבחרת ישראל היווה עבורו בונוס לעונה מאוד מורכבת במהלכה נשך שפתיים וישב לא מעט על הספסל בשל היכולת הטובה של בלמי הקבוצה.

גם מאור קנדיל, שהיה בסטטוס דומה, קיבל הודעה שהאופציה עליו לשנתיים הבאות מומשה, והוא ימשיך לשתי עונות נוספות, אחרי שהיה שותף לשתי זכיות באליפות מאז שהגיע בקיץ 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully