וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: דיבאלה חושף שמצבו השתפר: "בקושי יכולתי לנשום, לא יכולתי לעשות כלום"

כוכב יובנטוס שחלה בקורונה מספר על מצבו, אתלטיקו מדריד שלחה את כל עובדיה לחל"ת. יוטה הודיעה: דונובן מיטשל ורודי גובר החלימו. סולאנו, מגדולי שחקני פרו בכל הזמנים, נעצר על ידי המשטרה. עדכונים שוטפים

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

כדורגל

* כוכב יובנטוס פאולו דיבאלה, שחלה בקורונה, הבהיר היום: "פיתחתי סימפטומים קשים, אבל היום אני כבר מרגיש הרבה יותר טוב, אני זז טוב יותר ומנסה להתאמן. בקושי יכולתי לנשום, לא יכולתי לעשות כלום יותר מחמש דקות. כאבו לי השרירים. למזלנו, אוריאנה ואני כבר במצב הרבה יותר טוב".

* אתלטיקו מדריד הוציאה את כל עובדיה לחל"ת. "זה למען הישרדות המועדון", כתב הנשיא גיל מארין לעובדים, לשחקנים ולצוות.

* פריס סן ז'רמן הודיעה שבתוך 12 שעות מהודעתה על מכירת החולצה המיוחדה הצליחה לגייס 262 אלף יורו לבתי החולים בעיר.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. AP
רק בריאות. דיבאלה/AP

* שר הספורט האיטלקי, וינצ'נזו ספדאפורה, טוען כי תאריך היעד 3 במאי "אופטימי מדי" באשר לחזרה לפעילות של הכדורגל האיטלקי. "התחזיות שגרמו לנו לחשוב שאפשר יהיה לחזור בסוף אפריל או תחילת מאי, היו מוקדמות", אמר השר לראי 3. "אני יכול לומר שאם נחזור לשחק, זה יהיה קודם כל ללא קהל. ההחלטה הסופית לגבי חידוש הליגה תהיה של המנהלת, אבל לא נראה לי שנוכל לשחק בתחילת מאי. המצב מסובך".

* אורבנו קאירו, נשיא טורינו מהסרייה A, חושש שהמשבר הנוכחי יגרום לנזק גם בעונה הבאה. "יש לי רצון להציל את הליגות והגביעים, אבל אם נשחק מעבר ל-30 ביוני תיווצר בעיה. אנחנו נפגע גם בעונה הבאה. אוגוסט זה חודש שהשחקנים יצטרכו בו מנוחה, ולאחר מכן עוד חודש להתכונן לעונה, מה שאומר שנתחיל רק באוקטובר. אנחנו מעמידים כאן בסכנה שתי עונות, לא אחת. לסיים את העונה ב-30 ביוני ואז לחזור להתאמן אחרי שבועיים? זה נראה לי קשה מדי. נצטרך למצוא פתרון, אי אפשר לשחק בכל מחיר".

* נולברטו סולאנו, מגדולי שחקני נבחרת פרו בכל הזמנים ועוזר המאמן כיום, נעצר אחרי שהפר את תנאי הסגר. סולאנו נמצא ביחד עם שחקן עבר נוסף, פאבלו סגארה, במסיבה באחת השכונות של הבירה לימה והסיפור הפך לפסטיבל תקשורתי. אחד השכנים התקשר למשטרה בסביבות השעה 20:00 והתלונן על רעש מבית סמוך. דבר הימצאותם של סולאנו וסגארה במקום הגיע מהר מאוד לכלי התקשורת והפסטיבל יצא לדרך. מצלמות הטלוויזיה הגיעו לתעד את המעצר של השניים וסולאנו, שהחזיק את אחד מילדיו על הילדים, אמר לעיתונאים: "מסיבה? איזו מסיבה? אני גר פה, מעבר לפינה. בסך הכל באתי לבקר חבר".

* באנגליה החליטו רשמית לבטל את עונת 2019/20 בליגות החובבניות ולא להחזירן לפעילות גם אם יתאפשר בקרוב.

* תרומות הכדורגלנים נרתמות וגם פדרו, שחקן הכנף הספרדי של צ'לסי, הודיע כי תרם ציוד רפואי לבתי חולים בספרד: "אני מודה לכל אנשי הרפואה על העבודה שהם עושים ומקווה שיחד נעצרו את הווירוס".

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: אדם סילבר והמנהלים הבכירים ב-NBA יקצצו 20 אחוזים משכרם

לכתבה המלאה

צפו במעצר של נולברטו סולאנו

מתוך יוטיוב

דונובן מיטשל מאושר

ענפים נוספים

* בארה"ב מדווחים: רודי גובר ודונובן מיטשל, שחקני יוטה ג'אז מה-NBA שחלו בקורונה, החלימו. הנהלת הקבוצה הבהירה שכל השחקנים וכל אנשי המועדון נבדקו, והבדיקות של כולם נמצאו שליליות.

* גם כתבת ESPN דוריס ברק הודיעה שהיא נדבקה בקורונה.

* נובאק דג'וקוביץ' ואשתו ילנה הודיעו שבמסגרת גוף הצדקה שלהם Novak Djokovic Foundation הם יתרמו מיליון יורו על מנת לעזור לסרביה להילחם בנגיף הקורונה.

* הטניסאי רפאל נדאל רתם לפרויקט גיוס כספים את חברו הכדורסלן פאו גאסול, כשהשניים מקווים לגייס סכום של 11 מיליון יורו למדינה מוכת הקורונה שספגה את מספר האבידות הגבוה ביותר אחרי איטליה. "העם הספרדי מעולם לא אכזב אותנו הספורטאים, אנחנו מה שאנחנו בזכותם, ועכשיו לנו אסור לאכזב אותם", אמר נדאל. חברו גאסול הוסיף: "אנחנו כבר העמדנו תרומות ואנחנו מקווים שכל הספורט הספרדי יהיה מאחורינו". איקר קסיאס ומאמן סביליה ג'ולן לופטגי היו בין המצטרפים הראשונים לאחר הקריאה.

הדרים טים בסכנה: נבחרת ארה"ב מודה שהיא בבעיה לקראת האולימפיאדה

נבחרת ארה"ב בכדורסל בוחנת את האפשרויות שלה להעמיד סגל לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו בשנה הבאה, לנוכח בעיות קשות בלוחות הזמנים. על פי הערכות, היפנים מנסים לדחות את אולימפיאדת טוקיו מיולי 2020 לאביב 2021, משמע חודשים מרץ או אפריל. העונה הרגילה ב-NBA בדרך כלל מסתיימת באמצע אפריל, ואז מתחיל הפלייאוף. המשמעות היא ששחקני ה-NBA לא יוכלו להגיע למשחקים האולימפיים.

כרגע אין לוח זמנים לא למשחקים האולימפיים בטוקיו, אבל גם לא לעונת ה-NBA הבאה. מנהל נבחרת ארצות הברית בכדורסל, ג'רי קולאנג'לו, שאחראי על ארגון הנבחרת למשחקים בטוקיו ב-2021 יחד עם המאמן גרג פופוביץ', טוען שאי אפשר לנקוט בשום פעולה כל עוד התאריכים של טוקיו 2021 לא פורסמו. "נצטרך לראות", אמר קולאנג'לו, "נחכה ונגלה איך הכל פרוס, ואז נצטרך להתאים את עצמנו. השחקנים שלנו הם קודם שחקני NBA, בואו נודה בזה".

אם האולימפיאדה תעבור לחודש יולי 2021, ייתכן שרבים משחקני ה-NBA יהיו פנויים למשימה. מנגד, אם המשחקים יתקיימו בחודשים מרץ או אפריל, יהיה לאמריקאים קשה אפילו לגייס שחקנים מהמכללות, והם יצטרכו לבחון את האפשרות על כל שחקן בנפרד. הפיינל פור של טורניר המכללות מתוכנן לתאריכים 3 ו-5 באפריל באינדיאנפוליס.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר אמר שלוח הזמנים של עונת 2020/21 ב-NBA עוד עשוי להשתנות בצורה משמעותית - וזה תלוי כמובן באיך ומתי תיגמר העונה הנוכחית, שמושבתת מ-12 במרץ. סילבר אמר שהקבוצות נתבקשו לאשר שהאולמות שלהם יהיו זמינים לחודש אוגוסט. אם העונה הנוכחית אכן תיגמר רק באוגוסט, העונה הבאה תיאלץ להיפתח רק בחורף (במקום באוקטובר, כמדי שנה).

"לשנות את לוח הזמנים של ה-NBA זה משהו שיותר קל לדבר עליו מאשר לעשות אותו", אמר סילבר, "יש פה המון לוגיסטירה, והמון חוזים שצריך להתמודד איתם. כך בדיוק גם האולימפיאדה. צריך להניח שהיא תתקיים סביב אותם תאריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully