וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים מסרבים? "בברצלונה הוחלט: הקיצוץ יתבצע גם ללא הסכמתם"

"ספורט" הקטלאני טוען כי המועדון יוציא לפועל את מהלך הקיצוץ שנמצא כבר בשלביו הסופיים, גם אם התנגדות השחקנים תימשך

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

לאחר דיווחים רבים במהלך היום (חמישי) כי שחקני ברצלונה החליטו בסופו של דבר לסרב לדרישה לקצץ בשכרם לאור משבר הקורונה המתמשך שגורם להפסדים כספיים עצומים, ב"ספורט" הקטלאני נטען כי המהלך ייצא לפועל בכל מקרה - עם הסכמת השחקנים או בלעדיה.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ג'רארד פיקה. רויטרס
ייתנו את הסכמתם למרות הכול? הקפטנים ג'רארד פיקה וליאונל מסי/רויטרס

על פי הדיווח, ברצלונה כבר סגרה את מרבית פרטי ההסכמים של כל הספורטאים המשתייכים למחלקות השונות של המועדון, כאשר 70 אחוזים משכרם היומי יופחתו במהלך התקופה בה אין פעילות ספורטיבית. את הסיכומים הללו, על פי צעד הנקרא ERTE, תעביר ברצלונה למשרד התעסוקה של קטלוניה לצורך האישור הסופי.

המהלך הזה החל עוד בשבוע שעבר ונמשך בימים האחרונים, אם כי המתח גבר במהלך השבוע לאור חילוקי דעות עם שחקנים בקבוצת הכדורגל הבכירה וכן בקבוצת הכדורסל. בנוסף, ארגון השחקנים בספרד עוקב מקרוב אחר הנעשה והיו"ר דויד אגאנסו, אקס בית"ר ירושלים, הבהיר: "דיברנו עם אחד הקפטנים של ברצלונה ואנחנו מחכים לשמוע מהמועדון עצמו. הם מודעים לבעיות. הודענו לשחקנים שאנחנו לצדם".

על פי דיווח של RAC-1, השחקנים מוכנים כרגע לקבל על עצמם קיצוץ של 30 אחוזים מהשכר העונתי, אבל לא מתכוונים להיענות לדרישת המועדון שמתכוון כאמור לקצץ 70 אחוזים מהשכר היומי בתקופת המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully