וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הישראלים הסכימו למתווה, חלק מהזרים לא

26.3.2020 / 15:02

בבירה הגיעו להבנות עם השחקנים הישראלים על המתווה החדש, קונטה ופלומן מסרבים בשלב זה לאשר זאת. מוחמד וגרסיה רוצים להבין את כל הפרטים דרך נציגיהם, ורדאסקה אמור לחתום

באדיבות צ'ארון שרי

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, סיכם אתמול (רביעי) עם נציגי השחקנים עידן ורד ודן איינבינדר על רמות הקיצוץ בשכר השחקנים עד לסוף העונה, לפיו המשתכרים הגבוהים בין השחקנים ועובדי המועדון יוותרו על 30% משכרם עד לתום העונה ואילו המשתכרים בשכר של עד עשרת אלפים ש"ח לא ייפגעו.

עם זאת, בעוד כל השחקנים הישראלים של הקבוצה הסכימו, לא כל הזרים עדיין יישרו קו. מי שמתנגדים להעלאת הקיצוץ ל-30% הם צמד הצרפתים, אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן, שטוענים כי הסכימו ל-20% וכרגע מתבצרים בדעתם. אגב, במהלך השיחה אתמול עם השחקנים העיר משה חוגג לקונטה עם חיוך: "אנטואן, תפסיד לשחק בפלייסטיישן שאני מדבר", כאשר פלומן נמצא לידו וכל הנוכחים אונליין צחקו.

שחקני בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן, אנטואן קונטה. יוסי ציפקיס
מתבצרים בעמדתם. אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן/יוסי ציפקיס

לגבי יתר הזרים, עדיין מתקיימות שיחות איתם, כאשר עלי מוחמד וליוואי גרסיה רוצים לשמוע דרך נציגיהם את כל הפרטים לפני שייתנו את אישורם. הבלם הפורטוגלי דיוגו ורדאסקה ביקש אתמול לברר את כל הפרטים ולאחר שהבין הסכים למתווה ויחתום על ההסכם. בבית"ר אמרו על כך: "בסוף כולם יחתמו כי יבינו שזה הפיתרון הכי טוב עבור כולם. לא נכריח אף אחד, הכל יהיה בהסכמה ובהבנה עד שזה יוסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully