וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבית"ר ירושלים על פלומן וקונטה: "חושבים כמו ילדים"

26.3.2020 / 20:30

השניים לא רק סירבו למתווה לפיו יקצצו 20 אחוזים משכרם, אלא מתנגדים לכל קיצוץ בשלב זה. גורם במועדון: "יש מאחוריהם אנשים שגורמים להם לעשות טעויות". האם מנסים להשיג התרת חוזה?

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

בבית"ר ירושלים כועסים על אנז' פרדי פלומן ואנטואן קונטה, שמסרבים לקיצוץ בשכרם. גורמים במועדון מספרים הערב (חמישי) כי גם בקיצוץ הראשון עליו סוכם עם השחקנים, לפיו יופחתו 20 אחוזים מהשכר, השניים הודיעו כי לא יחתמו ובאופן כללי אין בכוונתם לשמוע על קיצוץ כלשהו בשכר בשלב זה. במועדון מעריכים כי מאחורי ההחלטה עומד רצון של השניים להשיג התרה של חוזיהם. לקונטה יש חוזה עד לתום העונה כשלבית"ר אופציה לעונה נוספת, ואילו לפלומן יש חוזה לשנתיים נוספות.

אנטואן קונטה, אנז' פרדי פלומן, בית"ר ירושלים. דני מרון
רוצים להשיג התרת חוזה? אנז' פרדי פלומן עם אנטואן קונטה/דני מרון

גורם בבית"ר ירושלים אמר הערב: "כמו שהם מתנהגים לאורך כל העונה, ככה זה גם במצבים האלה. דיוגו ורדאסקה בחור אינטליגנטי, רואה מה קורה בעולם ואמר מהרגע הראשון שיעשה מה שהבכירים יעשו. גם ליוואי גרסיה ועלי מוחמד יגיעו להבנות בסוף, הם רק רוצים להבין את כל הפרטים. קונטה ופלומן? הם חושבים כמו ילדים. יש מאחוריהם אנשים שגורמים להם לעשות טעויות, חבל עבורם".

כזכור, הבעלים משה חוגג סיכם אתמול עם נציגי השחקנים עידן ורד ודן איינבינדר על רמות הקיצוץ בשכר השחקנים עד לסוף העונה, לפיו המשתכרים הגבוהים בין השחקנים ועובדי המועדון יוותרו על 30% משכרם עד לתום העונה ואילו המשתכרים בשכר של עד עשרת אלפים שקלים לא ייפגעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully