וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מ.ס אשדוד הודיעה לשחקנים: אתם יוצאים לחל"ת, בינתיים נשלים את שכרכם

26.3.2020 / 13:01

הקבוצה הבהירה לשחקנים: לעת עתה המועדון ישלים לכם את השכר כהלוואה, אחרי המשבר נדון על הסדר חדש, הקיצוץ לא יהיה גדול מ-30 אחוז

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: אביחי ברוך

הנהלת מ.ס אשדוד הודיעה היום (חמישי) לכל שחקני המועדון ועובדיו שהם יוצאים לחל"ת, אבל לעת עתה המועדון ישלים להם את השכר כהלוואה. לאחר מכן, בתום המשבר, הקבוצה תשב עם השחקנים ותדון עמם על הסדר חדש, וביחד הצדדים יחליטו על הצעדים הבאים. ההנהלה החליטה כי הקיצוץ לא יהיה גדול יותר מ-30 אחוז משכרם.

ג'קי בן זקן. לירון מולדובן
גם הרכבים יישארו ברשות השחקנים. בן זקן/לירון מולדובן

במכתב שנשלח לעובדים ולשחקנים נכתב: "עד לתום העונה או להודעה המאפשרת חזרה לאימונים, כל השחקנים והעובדים ייצאו לחל"ת.

"עקב הסמיכות לתקופת החגים, וזאת למרות המשבר העולמי הקשה, המועדון יפעל על מנת להשלים לכל העובדים והשחקנים את סכום ההפרש בין תשלום דמי האבטלה בתקופת החל"ת לסכום השכר על פי הסכם השכר.

"הפרש זה יועבר כהלוואה לעובד, וזאת בכל חודש של משבר החירום. כלומר, אנחנו עושים את כל הדרוש על מנת למנוע כל פגיעה בתזרים האישי של כל אחד ואחד, במיוחד לאור החגים הקרבים.

"בסיום המשבר או בתום העונה נציגות השחקנים תשב עם ההנהלה ויגיעו להסכמה בהתאם למצב - באם כל ההלוואה תהפוך לשכר או רק חלק ממנה, כאשר בכל מקרה הוויתור, באם יהיה, לא יעלה על 30 אחוז מהשכר. למען הסר ספק, קיזוז 30 אחוז מהשכר אינו חל על המשתכרים עשרת אלפים שקל ברוטו ומטה".

כמו כן החליטה ההנהלה שהרכבים שהועמדו לרשות השחקנים יישארו ברשותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully