וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל באר שבע על ההתנגדות לקיצוץ: "אלונה לא צריכה לקחת את זה אישית"

26.3.2020 / 13:31

השחקנים שכרו עורך דין ומציגים חזית אחידה נגד הדרישה לקצץ 30 אחוז משכרם גם מהעונה הבאה. בסביבת ברקת טוענים: "מבחינתה זה ייהרג ובל יעבור. השחקנים משחקים באש"

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: אביחי ברוך

בהפועל באר שבע ממתינים בדריכות ליום ראשון, המועד שבו אמורים השחקנים להשיב רשמית לאלונה ברקת על תכנית הקיצוץ שלה. כזכור, אתמול בצהריים ברקת נפגשה עם מספר שחקנים מהקבוצה והציגה להם את התוכנית לקיצוץ לאור המשבר הגדול. אחרי הפגישה עם ברקת, ואחרי שיחות ארוכות בין השחקנים, הם נוטים בשלב הזה לא לקבל את הקיצוץ בגובה של 30 אחוז לעונה הבאה, אלא רק להסכים לקיצוץ הנדרש בעונה הנוכחית. גורמים בקבוצה כבר טענו כי הדבר עלול להשפיע על עתידה של ברקת במועדון.

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. דני מרון
מחכים ליום ראשון. ברקת/דני מרון

בינתיים שכרו השחקנים את עורך הדין רועי רוזן שייעץ להם וייצג אותם והם מציגים חזית אחידה של חוסר נכונות לקצץ 30 אחוז גם בעונה הבאה. "אנחנו אוהבים ומעריכים את אלונה והיא לא צריכה לקחת את ההתנגדות שלנו באופן אישי", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "שחקן כדורגל שהקריירה שלו קצרה מתקשה ברגע אחד לקבל תכתיב קיצוץ של 30 אחוז לשנה וחצי קדימה. זה טבעי ששחקנים ירצו לחכות ולהחליט רק בהמשך. למה צריך לקבוע עכשיו? למה לא לשבת שוב על המספרים בחודש יולי?".

ברקת מצפה שכל השחקנים יסכימו לתכנית שלה ולא מוכנה לדון במתווה אחר. "זה ייהרג ובל יעבור מבחינת אלונה", אמרו לפני הצהריים בסביבתה. "השחקנים חייבים להבין שהם משחקים כאן באש כי בסוף גם את זה לא יהיה להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully