וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל באר שבע מסרבים לתוכנית הקיצוץ. אלונה ברקת תשקול צעדיה

26.3.2020 / 7:10

אחרי הפגישה עם ברקת, ואחרי שיחות ארוכות בין השחקנים, הם נוטים בשלב הזה לא לקבל את הקיצוץ בגובה של 30 אחוז לעונה הבאה, אלא רק להסכים לקיצוץ הנדרש בעונה הנוכחית. גורמים בקבוצה: הדבר עלול להשפיע על עתידה של ברקת במועדון

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: ספורטאי ישראל מדגימים איך לשמור על כושר בבידוד

שחקני הפועל באר שבע נוטים שלא לקבל את תוכנית אלונה ברקת להתמודדות עם משבר הקורונה, אשר הוצגה להם אתמול (רביעי) בצהריים על ידי בעלי הקבוצה בביתה שבתל אביב. נטיית השחקנים בשלב הזה היא לא לקבל את הקיצוץ בגובה של 30 אחוז לעונה הבאה, אלא רק להסכים לקיצוץ הנדרש בפרק הזמן שנותר לסיום העונה הנוכחית.

כזכור, פרסמה אתמול הפועל באר שבע את תוכנית הקיצוץ של ברקת עליה עמלו בקבוצה בשיתוף משרד רואי החשבון של המועדון בעשרת הימים האחרונים. על פי התכנית יצטרכו כל שחקני הפועל באר שבע המרוויחים מעל המשכורת הממוצעת במשק לקצץ 30 אחוז משכרם בחודשים שנותרו לסיום העונה הזו ובחודשי העונה הבאה. אתמול נפגשה ברקת עם מיגל ויטור, בן שהר, לואי טהא, מרואן קבהא ובן ביטון והסבירה להם את התוכנית. בפגישה נכחו גם המנכ"ל אסי רחמים והסמנכ"לים עידו בר נתן וניר כץ. לשחקנים נאמר שהתוכנית אינה עומדת למשא ומתן וכי כדי שברקת והפועל באר שבע יוכלו לצלוח את משבר הקורונה שמחסל כל חלקה טובה בעולם, הם חייבים להתגייס לקצץ 30 אחוז עד תום העונה הבאה הן ממשכורת הבסיס שלהם והן מהפרמיות עבור הנקודות.

אלונה ברקת נשיאת הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"אלונה מצפה מהשחקנים שמקבלים כל כך הרבה מהמועדון, להחזיר בחזרה במצב הזה שהוא משבר כלל עולמי". ברקת/לירון מולדובן

ברקת הבהירה כי היא מצפה מכל השחקנים לחתום על מתווה הקיצוץ, אחרת לא תהיה עסקה ולא תהיה תוכנית. השחקנים כאמור שמעו את הדברים לפני הצהריים אתמול והתבקשו להעביר הלאה, כל אחד מהם, את התוכנית ליתר חבריו לקבוצה. צוות המאמנים בראשות יוסי אבוקסיס הסכים וגם ברק בכר שזוכה לפיצויים מהמועדון עבור העונה הזו וגם עבור העונה הבאה, נתן בעצמו אור ירוק למהלך הקיצוץ.

אלא שכאמור אחרי שעות של שיחות אתמול בין השחקנים נודע מאוחר בלילה, כי חלק נכבד בין השחקנים מתנגד לקיצוץ חוזהו בעונה הבאה ומבקש לפתוח את הדיון שוב למשא ומתן בעוד ארבעה חודשים. "מה יהיה אם משבר הקורונה יסתיים בעוד חודשיים? למה צריך מעכשיו להחליט על קיצוץ 30 אחוז מהשכר בעונה הבאה?", אמרו אמש כמה שחקנים. "קיצוץ של 30 אחוז העונה הוא קיצוץ סביר ומכובד למצב, אבל אולי לא יהיה כזה גרוע בעונה הבאה? למה צריך מראש וכשיש עוד הרבה זמן לעונה הבאה, להחליט כבר על הקיצוץ?".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מיגל ויטור. אדריאן הרבשטיין
למה צריך מעכשיו להחליט על קיצוץ 30 אחוז מהשכר בעונה הבאה?", אמרו אמש כמה שחקנים/אדריאן הרבשטיין

ברקת ביקשה מהשחקנים בפגישה לקבל תשובה עד תחילת השבוע הבא ובמועדון אמרו אמש כי הם מקווים שהשחקנים יתעשתו בסופו של דבר ויפנימו שהמשבר הנוכחי יגלוש הרבה ועמוק לתוך העונה הבאה. יתרה מכך, גורמים בסביבת הפועל באר שבע העריכו אמש כי אם אלונה ברקת לא תקבל את הסכמת השחקנים למהלך, הדבר עלול להשפיע על עתידה במועדון והיא עשויה לשקול את צעדיה.

"אלונה מצפה מהשחקנים שמקבלים כל כך הרבה מהמועדון, להחזיר בחזרה במצב הזה שהוא משבר כלל עולמי", נאמר אמש בסביבת בעלת הקבוצה. יש להדגיש כי למעט הקבוצה הבוגרת, כל יתר העובדים במועדון כבר הוצאו לחל"ת. "אלונה היתה יכולה להוציא גם את השחקנים לחל"ת, אבל הפער בין מה שהם מרוויחים בחוזים שלהם לבין דמי האבטלה בגין חל"ת, הוא עצום ולכן היא החליטה שקיזוז של 30 אחוז יהיה סביר והגיוני, אבל הוא חייב להיות מיושם גם בעונה הבאה. בלי העונה הבאה אי אפשר יהיה לחתום על עסקה כזו ואלונה לא תתפשר. בעונה הבאה ההכנסות יירדו בצורה דרמטית. ספונסרים לא יהיו, זכויות השידור ייפגעו, הכל יקטן בצורה משמעותית. מי שלא מבין שיש לו היום הזדמנות לשכר גבוה בשנה ושלושת החודשים הקרובים על פי ההתחייבות של אלונה, לא מבין את המציאות שבה אנחנו חיים", אמרו גורמים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully