וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכנית החירום" של הפועל באר שבע: קיצוץ 30 אחוז ממשכורות השחקנים, גם לעונה הבאה

25.3.2020 / 13:25

גם אנשי הצוות המקצועי יקצצו, ברקת תעמיד רשת ביטחון של 20 מיליון שקל: "ללא הסכמה של כולם על תכנית החירום, המועדון יקרוס"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: ספורטאי ישראל מדגימים איך לשמור על כושר בזמן הבידוד

הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) על התכניות הכלכליות החדשות שלה בעת משבר הקורונה. במועדון הוחלט על לקצץ 30 אחוז משכר השחקנים בשארית העונה הנוכחית וגם בעונה הבאה, כשגם שכרם של אנשי הצוות המקצועי יקוצץ.

על פי התכנית החדשה, התחייבה הבעלים אלונה ברקת להעמיד מכיסה רשת ביטחון של 20 מיליון שקל לעונה, לצד הקיצוץ במשכורות השחקנים וקיצוץ רוחבי בשכר ההנהלה, העובדים והצוות המקצועי. הקיצוץ לא יחול על שחקנים ועובדים שמשתכרים מתחת לשכר הממוצע במשק, כך הבהירו במועדון.

"מחובתי לתת פתרון שיאפשר יציבות פיננסית ותעסוקתית לכל עובדי המועדון בתוך המשבר ולאחריו", אמרה ברקת. "ללא שילוב ידיים והסכמה של כולם על תכנית החירום, המועדון יקרוס". בבאר שבע הבהירו כי "תכנית החירום אושרה בהסכמה משותפת עם מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, הראשון להסכים לקיצוץ בשכרו. במקביל נערכו התייעצויות עם שחקני העבר אליניב ברדה ומאור מליקסון שנתנו גיבוי מלא לתכנית".

אלונה ברקת נשיאת הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מחכה להסכמת השחקנים ואנשי המועדון. ברקת/לירון מולדובן

עוד הוסיפו בבאר שבע: "גיבוש התכנית נעשה לאחר אנליזה של הצוות הניהולי של המועדון, ובה הוערך כי המשבר הפיננסי יפגע במועדון במלוא עוצמתו בעונה הבאה, ויעמיד את כל ענף הכדורגל בארץ ובעולם בפני איום כלכלי קיומי. התרחיש הקיים במודל מצביע על צפי לצניחה דרמטית של כ-50% בהכנסות המועדון בכל הפרמטרים. המועדון יציג את התכנית לכל הצדדים הנוגעים בה ויבקש את הסכמתם ותמיכתם. אלונה ברקת והנהלת המועדון מאמינים, כי כלל הצדדים יבינו את גודל השעה ויגיעו להסכמה על הפעלה מידית של התכנית כדי להציל את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully