וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקנות הקורונה? אפשרות: ליגות הכדורגל יקוצרו ויסתיימו בחורף

25.3.2020 / 7:00

לאור הערכות מומחים כי המחלה תפרוץ שוב בעוד שנה, במנהלת ובהתאחדות כבר מדברים על אופציה של ליגה מקוצרת. גורם בכיר: "כדי לא להיתקל בכאוס כזה גם בעונה הבאה, צריך לחשב מסלול מחדש"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

משבר הקורונה בעיצומו ואיש גם לא יודע להעריך כאן בארץ באיזה שלב שלו אנחנו נמצאים. אבל בהנחה שנצלח כאן בישראל וגם באירופה המערבית את הקטסטרופה, יש רבים שכבר מעריכים שבחורף הבא, פחות או יותר בתאריכים דומים, העולם יצטרך שוב להתמודד עם הנגיף הקטלני.

זו הסיבה שבמנהלת הליגות וגם בהתאחדות לכדורגל, יש כאלה שכבר מדברים על ליגה שתהיה קצרה יותר בעונה הבאה ושלוח המשחקים שלה יושפע מהאפשרות שהקורונה שוב תפרוץ. בחדרי חדרים כבר מתחילים להעלות אופציות כמו ליגה בת כחצי שנה, עם יותר ממשחק אחד בשבוע, במטרה להימנע מאפשרות שעונה נוספת תיהרס כמו העונה הנוכחית.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב מול לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ליגה של חצי שנה ודי? לואי טהא מול איתי שכטר/ברני ארדוב

יש לציין כי עדיין אין לדעת איך תיגמר העונה הזו והאם ניתן בכלל יהיה לחזור לשחק כדורגל עד חודש יוני ולסיים את העונה. אבל בין אם זה יקרה והנגיף ייעלם תוך חודשיים ובין אם יידרש עוד זמן ויצטרכו להכריז על סיום העונה במצב הקיים, המסקנות שיהיה צריך להסיק יתייחסו כבר לעונה הבאה. ומדובר, כאמור, בנקודה קריטית, מאחר שאיש לא יודע לומר האם הקורונה תיעלם לחלוטין מחיינו או שכפי שמעריכים לא מעט מדענים וארגוני בריאות בעולם, אנחנו עתידים לפגוש אותה גם בעוד שנה מהיום בשיא כוחה.

גורם בכיר בכדורגל הישראלי המעורה בהתרחשויות, אמר אמש (שלישי): "יש המון סימני שאלה ברמה הבריאותית והכלכלית, אבל ברגע שיש תרחישים שהקורונה תחזור בעוד שנה, יצטרכו בארץ ולמעשה בכל המדינות בעולם לקחת את הדברים בחשבון, ובתחום הספורט יש לכך השלכות ומחיר כבד. כדי לא להיתקל בכאוס כזה גם בעונה הבאה, צריך לחשב מסלול מחדש, להיערך בהתאם ולא להיות מופתעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully