וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו מאלדיני על הקורונה: "אני מכיר את הגוף שלי, הרגשתי שאני נלחם באויב לא מוכר"

קפטן העבר האגדי של מילאן, שחלה יחד עם בנו, תיאר: "היה לי חום, סבלתי מכאבים במפרקים ובשרירים. אלה היו כאבים קשים במיוחד, ואז פתאום הגיע כיווץ בחזה. עכשיו אני בסדר"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

פאולו מאלדיני, הקפטן האגדי של מילאן וכיום המנהל המקצועי של מועדון הפאר האיטלקי, הוא אחד הספורטאים המפורסמים עד כה שנדבקו נגיף הקורונה. מאלדיני בן ה-51 חלה יחד עם בנו דניאל בן ה-18, כיום שחקן מילאן והדור השלישי של המשפחה במועדון, אחרי הסבא המנוח צ'זארה שהיה האיטלקי הראשון שהניף את גביע האלופות ב-1963.

שחקן מילאן פאולו מאלדיני. GettyImages
ייצא מזה. פאולו מאלדיני/GettyImages

היום (שלישי) התראיין מאלדיני לראשונה מאז חלה וסיפר ל"קוריירה דלה סרה" על מצבו: "כרגע אני בסדר, הגרוע מכל מאחורינו. אני עדיין משתעל מעט, יבש. איבדתי את הטעם ואת הריח, אנחנו מקווים שזה יחזור. הייתה לזה השפעה מוזרה עליי, הרגשתי שזה לא נורמלי כשהתסמינים הראשונים התחילו אצלי ב-5 במרץ. הייתי צריך להגיע למילאנלו ונשארתי בבית. פספסתי בגלל זה גם את המשחק מול גנואה".

מאלדיני הסביר: "אני מכיר את הגוף שלי, כל ספורטאי יודע איך הגוף שלו מגיב. היה לי חום, אבל לא יותר מ-38 וחצי מעלות. סבלתי מכאבים במפרקים ובשרירים. הכאבים היו קשים במיוחד ואז אתה מרגיש פתאום כיווץ כזה בחזה... זה וירוס חדש, הרגשתי שאני נלחם פה באויב לא מוכר".

שחקן ההגנה המפואר, שזכה עם מילאן בחמש אליפויות אירופה ובשבע אליפויות איטליה, לא ידע מי הדביק אותו, שכן כל המשפחה גילתה סימפטומים: "לא ברור לי ממי קיבלתי את זה. על אשתי זה השפיע מאוד ולאורך זמן. היא הייתה שלושה שבועות במיטה. לפני כן, באמצע פברואר, הבן שלי כריסטיאן שהוא בן 23 וחי איתנו היה חולה. נראה לי שהמקרה שלו היה הכי קשה. בהתחלה חשבתי שזו שפעת רגילה, אבל אז גיליתי שחבר שלי נמצא חיובי בבדיקת קורונה וכך עוד בנאדם שעבד איתי. אנחנו לא יודעים מי התחיל את שרשרת ההדבקות".

שחקן מילאן פאולו מאלדיני מניף את גביע האלופות. GettyImages
פאולו מאלדיני מניף את גביע האלופות/GettyImages

על גילוי המחלה סיפר: "אנחנו במילאן מאוד רגישים לבריאות, יש לנו משאבים רבים וקשרים עם בתי חולים שעובדים איתנו. בסופו של דבר נבדקתי ביום שלישי שעבר, ואחרי יומיים נודע שאני אכן חיובי. כבר הבנתי שיש לי את הנגיף, הרגשתי שזה משהו אחר. כמובן שיש חשש, אתה מתחיל לדאוג. יש לי חבר שאושפז בגלל זה, הוא לא הצליח לישון. היו לו סיוטים. אצלי זה עבר קצת יותר טוב, למרות שאני כאן משתעל כבר 18 יום עם המשפחה שלי. בתחילת המחלה הייתי כל כך עייף. ישנתי תשע שעות ואז הייתי נרדם שוב בצהריים".

פאולו התייחס גם למצבו של הבן דניאל ואמר: "גם הוא גר איתנו, היה לו חום וכאבים, אבל הוא צעיר... אשתי והבן כריסטיאן אמנם נמצאו שליליים בבדיקה, אבל אנחנו משוכנעים שהם חלו לפני כן וכבר יצאו מזה. אנחנו שומרים על מרחק, כל אחד ישן בחדר שלו, אבל אנחנו אוכלים יחד. החוויה הזו קירבה בינינו".

מאלדיני נשאל על המבחן המשפחתי ואמר: "פסיכולוגית, העובדה שהוריי לא בחיים עזרה כאן. הייתי נותן הכול כמובן כדי שאבא שלי יהיה איתנו, אפילו לחמש דקות. אמא שלי הלכה לעולמה שלושה חודשים אחריו. אבל אם הם היו פה עכשיו, כשכל המשפחה חולה, הייתי מוטרד מאוד לגבי מצבם".

על חידוש הליגה אמר: "צריך לסיים את העונה הזו, אבל קשה לדעת מתי נוכל לעשות את זה. כרגע בלתי אפשרי אפילו להתאמן. וצריך לזכור שיש קבוצות עם שחקנים חולים כמו יובנטוס וסמפדוריה, צריך לתת לכולם זמן להתאושש. בכלל, היו צריכים לעצור את המשחקים עוד לפני כן. מטורף שנתנו לליברפול ואתלטיקו מדריד לשחק עם קהל ביציעים, כולל 4,000 אוהדים שהגיעו ממדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully