וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח של תקווה: ערן זהבי ודיא סבע המריאו לסין

24.3.2020 / 18:40

שני שחקני גוואנגז'ו R&F טסו לסין עם מאמן הכושר ערן שדו והמשפחות. יעברו בדיקת קורונה בשדה וככל הנראה ייכנסו לבידוד, בתקווה להצטרף לאימונים בתחילת אפריל. ומתי תתחדש הליגה הסינית?

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

אם יש משהו שכל ישראלי נושא אליו כעת עיניים זו חזרה לחיים נורמליים בסין - המדינה שהביאה לעולם את נגיף הקורונה הכל כך אכזרי. ברגע שהחיים בסין יחזרו לשפיות, אפשר יהיה לקוות שגם בישראל המצב הנוכחי יסתיים תוך פרק זמן קצר. ואם בסין עסקינן, אז הדמות הראשונה שעולה היא ערן זהבי שפתח את הדלת של ישראל אל הליגה הסינית.

הערב (שלישי) המריא זהבי ביחד עם משפחתו לסין כשעל המטוס היו איתו גם חברו לקבוצת גוואנגז'ו R&F דיא סבע ומשפחתו, וכן מאמן הכושר של המועדון ושל נבחרת ישראל ערן שדו. עם נחיתתם בסין, הישראלים צפויים לעבור בדיקות ראשוניות כבר בשדה וככל הנראה ייאלצו גם להיכנס לבידוד ביתי ויהיו במעקב עד קבלת התוצאות. רק בתחילת אפריל יוכלו לחזור לאימוני הקבוצה.

דיא סבע, ערן זהבי, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
ברגע שבסין יתחילו לשחק, אולי גם אירופה תתקרב לחזרה. דיא סבע עם ערן זהבי באימון הנבחרת/יוסי ציפקיס

המאמן החדש ג'ובאני ואן ברונקהורסט קבע את תחילת האימונים ל-1 באפריל, ואם זהבי וסבע ייאלצו לשהות שבועיים בבידוד, הם יוכלו להצטרף לאימוני הקבוצה רק בהמשך. יש לציין כי זהבי, סבע ושדו היו בימים האחרונים בארץ בבידוד, אחרי ששבו לישראל ממחנה האימונים של גוואנגז'ו בדובאי.

באשר למועד פתיחת העונה בסין, עדיין אין תאריך רשמי מוסכם וההערכה היא שזה יהיה בתחילת חודש מאי. ובכל זאת, עצם החזרה של זהבי, סבע ושדו לסין צריכה לתת תקווה לישראלים רבים שרוצים כבר לראות אור בקצה המנהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully