וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון יורו כל אחד: רונאלדו, מסי וגווארדיולה נאבקים בקורונה

CR7 וסוכנו מנדש מימנו 35 מיטות טיפול נמרץ לבתי חולים בפורטוגל, הארגנטינאי חילק את הכסף בין ברצלונה למולדתו ומאמן מנצ'סטר סיטי תרם לרכישת ציוד רפואי בברצלונה

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: דחיית האולימפיאדה ל-2021

כריסטיאנו רונאלדו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש יממנו ציוד רפואי לבתי חולים בפורטוגל בסכום כולל של מעל מיליון יורו. לאחר הדיווחים כי כוכבה של יובנטוס וסוכנו יאספו את הכסף, היום (שלישי) אישרו בית החולים במדינה את התרומות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
מחווה אצילית. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בית החולים סנטה מריה בליסבון הודיע כי שתי מחלקות יקבלו שתי יחידות לטיפול נמרץ שכוללות 10 מיטות, מוניטורים, משאבות עירוי ומזרקים. בכך עלה מספר המיטות בטיפול נמרץ בבית החולים הזה מ-31 ל-51.

בעיר פורטו, מחלקה בבית החולים סנטו אנטוניו תקבל 15 מיטות לטיפול נמרץ, מאווררים, מוניטורים וציוד נוסף. המחלקות שזכו לתרומה ייקראו על שמם של רונאלדו ומנדש. "אנחנו רוצים להודות לרונאלדו ומנדש על היוזמה המבורכת", אמר פאולו ברבוסה, מנהל בית החולים סנטו אנטוניו. "זו תרומה מועילה בזמנים כאלה שבהם המדינה זקוקה כל כך לכל אחד מאיתנו".

מנדש תרם עוד לפני כן 1,000 מסכות ו-200 אלף חלוקים לבית החולים סאו ז'ואאו בפורטו והודיע כי יעביר ציוד לבתי חולים נוספים.

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. רויטרס
ראוי למחיאות כפיים. פפ גווארדיולה/רויטרס

גם פפ גווארדיולה, מאמנה של מנצ'סטר סיטי, תרם סכום המוערך בכמיליון יורו כדי להילחם בנגיף שמאיים על העולם. המאמן תרם את הכסף לארגון חברתי בברצלונה שגייס 33 אלף יורו בלבד לפני כן, לצורך רכישת ציוד רפואי מתאים למלחמה בקורונה. הכסף יסייע לקניית מסכות, כפפות, משקפיים וציוד רפואי נוסף שנדרש מבחינת צוותי הרפואה.

התרומות הכספיות הגדולות נמשכו עם ליאונל מסי, שהחליט לחלק את מיליון היורו שלו בין בית חולים בברצלונה לבית חולים בארגנטינה. קפטן הבלאוגרנה רצה לסייע לעיר בה הוא חי מאז היותו ילד ושספגה עד כה אבידות קשות (282 מקרי מוות וכמעט 8,000 חולים), אבל לא שכח גם את המולדת, שם דווח עד כה על שישה מקרי מוות בלבד.

(עדכון ראשון: 17:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully