וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: שחקן ה-NBA הראשון שיצא מהארון חלה גם הוא

ג'ייסון קולינס, הגיי הראשון בתולדות הליגה, הודיע כי נדבק בנגיף. חולה ראשון בסגל של אטאלנטה, המשחק מול ולנסיה היה הזרז להדבקות ולכמה מקרי מוות. עדכונים שוטפים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: כוכבי הכדורגל העולמי מתנסים באתגר נייר הטואלט

כדורגל

* חולה קורונה ראשון בסגל של אטאלנטה: הקבוצה שהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות, הודיעה כי הבדיקה של השוער מרקו ספורטיילו חזרה חיובית. ברגמו, העיר ממנה מגיעה אטאלנטה, היא אחד האזורים מוכי הקורונה באיטליה, ועל פי בכירים במשרד הבריאות במדינה, המשחק הביתי מול ולנסיה שנערך במילאנו ב-19 בפברואר לעיני כ-44 אלף צופים, היה אחד הזרזים להתפשטות המחלה ולמספר מקרי מוות בעיר.

* אחרי מותו של אביו לורנסו סאנס, נשיא ריאל מדריד לשעבר שנכנע לנגיף הקורונה ביום שבת כשהוא בן 76, התברר כי גם הבן פאקו סאנס אושפז בבית החולים בגלל המחלה. סאנס בן ה-47, ששיחק בקבוצת המילואים של ריאל, המשיך משם לאוביידו, ראסינג סנטאנדר ומאיורקה וגם שימש כנשיא גרנאדה, פונה יום לאחר מות אביו בגלל חום גבוה וסימפטומים נוספים שרק החמירו עם הזמן.

* על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, שחקני באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד הסכימו לקצץ בשכרם בעקבות המשבר המתמשך. בדיווח נטען כי השחקנים בשתי הקבוצות הבכירות של גרמניה נענו לבקשה להפחית 20 אחוזים משכרם כדי לסייע למועדונים להתמודד עם ההפסדים הכבדים שנגרמו כתוצאה מהשבתת הליגה בגלל התפשטות הקורונה. הצעד הזה יוביל ככל הנראה לקיצוצים גם בשאר קבוצות הליגה.

* עוד בדורטמונד: אוהדי הקבוצה תרמו מעל 80 אלף יורו כדי לסייע למסעדות ועסקים מקומיים בתקופת המשבר.

* פפה ריינה, שוערה בן ה-37 של אסטון וילה, גילה כי סבל מתסמינים של נגיף הקורונה ועודכן בטלפון כי חלה. "בשבוע שעבר היה התור שלי לקבל את הווירוס", אמר בראיון בספרד. "זה היה שבוע שונה, נקטתי בכל האמצעים כדי לא להדביק אף אחד. כאן התוצאות לא חד משמעיות, אלא אם כן מצבך ממש רע. לא קיבלתי אישור רשמי שאני חולה, אם כי כל הסימנים העידו על כך".

* מירקו סטפני, הקפטן בן ה-36 של פורדנונה מהליגה האיטלקית השנייה, הציע את ביתו בעיר יזולו עבור הצוותים הרפואיים שנמצאים בבית החולים הקרוב. "שמעתי שהרבה רופאים ואחיות נקראו לבית החולים כאן, הבית שלי פנוי עבור כל אחד מהם שרוצה תמיכה", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

* פריס סן ז'רמן הודיעה כי תרמה 100 אלף יורו שיחולקו לארבע קטגוריות שונות, כולל סיוע לכמעט 900 הומלסים.

* הפרמיירליג העבירה לקבוצות פרוטוקול חדש בתגובה למשבר הקורונה, שכולל סנקציות נגד שחקנים שייצאו מגבולות אנגליה בתקופה הקרובה. על פי חשיפת "דיילי מייל", הליגה פירטה במזכר המיוחד לקבוצות את המלצותיה לא לצאת מגבולות המדינה בזמן התפשטות הנגיף, שכן אין שום כוונה להמתין לשחקנים שייאלצו להיכנס לבידוד. בנוסף, יידרשו הקבוצות לעדכן את הליגה על בסיס שבועי אילו שחקנים נמצאים בבידוד, ושחקנים ייאלצו להימנע מלבוא במגע עם אוכלוסיות מקבוצות סיכון. כל מי שיפר את התקנון, עלול להיענש בהשעיה.

שחקן ליברפול, מוחמד סלאח. GettyImages
שחקני אנגליה יישארו ספונים בבתיהם? מוחמד סלאח/GettyImages

כדורסל

* כדורסלן העבר ג'ייסון קולינס, שמוכר בעיקר כשחקן הפעיל הראשון בהיסטוריה של ה-NBA שיצא מהארון, חשף בחשבון הטוויטר שלו כי גם הוא חלה בקורונה. "נמצאתי חיובי לנגיף", כתב קולינס בן ה-41. "אני חושב שנדבקתי כשהגעתי לניו יורק בתחילת החודש למשחק ערב הגאווה של ברוקלין נטס. התסמינים הראשונים הופיעו ב-11 במרץ. כאב ראש נורא. כמה ימים לאחר מכן היה לי חום והתחיל גם שיעול. בשבת נבדקתי וסיפרתי לרופאים על הלחץ שאני מרגיש בחזה. אני נח בבית, אבל עדיין חש מועקה בחזה ואולי אחזור לבית החולים בהמשך היום".

* הנהלת היורוליג תערוך מחר פגישה וירטואלית כדי לדון באפשרויות להכרעת העונה. הליגה ממשיכה להתעקש שבכוונתה להביא את העונה לידי הכרעה, ולכן לא מכריזה על סיום העונה אלא מתכוונת להאריך את תקופת ההשבתה עליה הוכרז תחילה עד ה-11 באפריל. כפי המסתמן, היורוליג תודיע על דחייה של המשחקים בחודש נוסף, בתקווה לחדש את הליגה במאי. במסגרת הישיבה הוירטואלית תעלה לדיון גם סוגיית החוזים שמסתיימים בסיום העונה, והאם הם יהיו תקפים בזמן שהליגה תחזור לפעילות.

* העיתונאי אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN מדווח כי שחקני פילדפליה סיקסרס ואנשי הצוות המקצועי של קבוצת ה-NBA התבקשו להסכים לקיצוץ של 20 אחוזים משכרם עד יום חמישי. רבים מהם חוששים בגלל חוסר הוודאות המקצועי לגבי ההמשך.

* ב-NBA נחושים לסיים את העונה בכל מצב, "גם אם זה יהיה בספטמבר" על פי כתבת ESPN רמונה שלבורן. בעלי הקבוצות והשחקנים תמימי דעים שיש להביא את העונה הנוכחית להכרעה בכל מחיר, והגדיל לעשות בעלי דאלאס מארק קיובן, שאמר אמש: "אני מהמר שנחזור עד אמצע מאי". לידיעה המלאה

ענפים נוספים

* כצפוי, משחקי טוקיו 2020 נדחו בשנה, אחרי הלחץ הציבורי הגדול והודעות המדינות השונות כי אינן מתכוונות לשלוח את הספורטאים. האולימפיאדה תיערך בקיץ 2021, אבל עדיין תיקרא "טוקיו 2020". לידיעה המלאה

* ב-WWE התעקשו להמשיך כרגיל, גם ללא קהל, ולקיים את האירוע הגדול שלהם, רסלמניה 36 בשני חלקים (25 ו-26 במרץ, ישודר רק ב-4 ו-5 באפריל), אבל יצטרכו לעשות את זה ללא אחד מכוכבי הענף. ריי מיסטריו, שאמור היה להתמודד על אליפות ארה"ב מול אנדראדה, נמצא בבידוד בגלל מגיפת הקורונה וייאלץ להחמיץ את האירוע. גם דיינה ברוק תיעדר ואצלה יש חשש כי נדבקה בקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully