וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA נחושים לסיים את העונה בכל מצב, "גם אם זה יהיה בספטמבר"

בעלי הקבוצות והשחקנים לא מתכוונים לוותר בשום אופן על עונת 2019/20, מארק קיובן אופטימי במיוחד: "מהמר שנחזור עד אמצע מאי"

צילום: רויטרס

בעלי קבוצות ושחקנים ב-NBA נחושים לסיים את עונת 2019/20 בכל תרחיש ובכל מצב, "גם אם יידרש לשחק ביולי-אוגוסט או אפילו בספטמבר". כך על פי כתבת ESPN רמונה שלבורן.

נכון לעכשיו הליגה מושהית עד אמצע מאי, בעקבות המלצות משרד הבריאות האמריקאי שלא לקיים אירועים שדורשים התקהלות של למעלה מ-50 אנשים במשך שמונה שבועות לכל הפחות.

ב-NBA מבינים שקרוב לוודאי שייאלצו להודיע על דחייה נוספת, שכן הקורונה מתפשטת ברחבי ארצות הברית בקצב מהיר. על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, ראשי הליגה מבינים שהתרחיש האופטימי הוא חידוש העונה בסוף חודש יוני, מה שיגרום לכך שהפלייאוף ישוחק עמוק אל תוך חודש אוגוסט. כמו כן, נידונה האפשרות שהליגה תחודש ללא קהל, אופציה לא מועדפת על אף אחד, אבל ברירת שעשויה להיות הכרחית.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
לבעלים ולשחקנים יש אינטרס משותף. אדם סילבר/AP

מי שאופטימי במיוחד למרות המשבר הוא בעלי דאלאס מארק קיובן, שאמר אתמול שהוא מעריך שהליגה לא תודיע על דחייה נוספת ותחודש באמצע מאי.

"אולי נחדש את הליגה בלי קהל, אבל אין ספק שהאומה האמריקאית זקוקה לספורט בימים הללו, ויש לעשות הכל כדי לגרום לזה לקרות. אני מהמר שהליגה תחזור לפני יוני".

קיובן הציע את האפשרות שהליגה תחודש בעיר נבחרת אחת בארצות הברית שבה קצב ההידבקות נמוך, ושכלל השחקנים ואנשי הצוות של הקבוצות ייבדקו בצורה גורפת לפני כן.

"ברור שצריך לחכות לאישור הרפואי כדי לחזור לשחק, אבל אני מאמין שנקבל אותו. ספורט הוא מה שאנחנו זקוקים לו כעת, ואני חושב שה-NBA מוכנה לקבל על עצמה את התפקיד הזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully