וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פאולו דיבאלה נדבק, גם פאולו ודניאל מאלדיני

כוכב יובנטוס הכחיש תחילה, אך אישר בסופו של דבר שנדבק בנגיף. גם בלם העבר האגדי ובנו, שעלה לבוגרים במילאן. צסק"א ערכה משחקון פנימי שהכעיס את טייריס רייס וארון ג'קסון. הנגיף הגיעה לקבוצה הטורקית, גם וו ליי מאספניול נדבק. דוגלאס קוסטה עזב את איטליה

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

משבר הקורונה העולמי ממשיך לעשות שמות גם בעולם הספורט. בברצלונה שוקלים קיצוץ במשכורות השחקנים, קבאני חזר לאורוגוואי ומנסה לעזור למולדתו, דיבאלה מפריך את השמועות וגם ב-NBA מחפשים פיתרונות.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
אישר בסופו של דבר כי חלה בקורונה. פאולו דיבאלה/רויטרס

כדורגל

* לאחר שמוקדם יותר הכחיש שנדבק בקורונה ואף השתמש בביטוי "שקר וכזב", הודה פאולו דיבאלה כי נדבק בקורונה: "היי לכולם, רציתי לעדכן כי קיבלנו את תוצאות הבדיקות של נגיף הקורונה, וגם אני וגם אוריאנה (זוגתו) נמצאנו חיוביים", כתב כוכב יובנטוס באינסטגרם. "למזלנו, יש לנו תנאים מושלמים, תודה לכולם על הודעות התמיכה". דיבאלה הוא שחקנה השלישי של יובנטוס שנדבק בנגיף לאחר שניאלה רוגאני ובלס מטוידי.

* פאולו מאלדיני, אחד הבלמים הגדולים בתולדות הכדורגל האיטלקי, הצטרף לרשימת הנדבקים בקורונה. גם בנו, דניאל מאלדיני, שרשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של מילאן בחודש שעבר, נדבק בנגיף.

* שחקן נוסף ספורטסמות' שחלה בקורונה הוא האג'י מנוגה בן ה-17. מדובר בשחקן הרביעי בקבוצה מהליגה השלישית באנגליה שנדבק בנגיף.

* פורטסמות' הודיעה כי שלושה משחקניה נדבקו בקורונה. מדובר בג'יימס בולטון, אנדי קאנון ושון ראגט. "שלושתם במצב טוב ומראים תסמינים מינוריים של המחלה", אמר מנהל הקבוצה מארק קטלין. שאר עובדי המועדון צפויים להיכנס לבידוד.

* וו ליי, החלוץ הסיני של אספניול, הוא אחד מששת העובדים של המועדון שחלו בקורונה, כך אישרה ההתאחדות הסינית. כזכור, הקבוצה אישרה ששישה עובדים שלה חלו בנגיף, מתוכם ארבעה שחקנים אך עד עכשיו היא חשפה רק את שמו של לאנדרו קאבררה.

* אנריקה בונילה, נשיא הליגה המקסיקנית שעד לפני שבוע התעקש שהמשחקים בליגה ייערכו עם קהל, נדבק בעצמו בנגיף הקורונה.

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: הפאדיחה של אופ"א, איך ייקרא היורו בשנה הבאה?

לכתבה המלאה

* דוגלאס קוסטה הוא השחקן החמישי של יובנטוס שהפר את תנאי הבידוד על מנת לשוב למולדתו. כזכור, גונסאלו היגואין, רודריגו בנטנקור, מיראלם פיאניץ' וסמי חדירה עזבו אף הם את איטליה בטרם תמו 14 ימי הבידוד אליהם נכנסו בעקבות ההידבקות של דניאל רוגאני במחלה. בגברת הזקנה טענו כי השחקנים נבדקו ונמצא כי לא נדבקו במחלה, ועל כן קיבלו אישור מיוחד לטוס לארצותיהם.

* אוליבייה ז'ירו חלוצה של צ'לסי שיגר מסר למי שנאבק בקורונה ואמר בטוויטר: "תהיו אחראים, הישארו בבית ושטפו ידיים. הימנעו ממגע עם אנשים. אנחנו צריכים להישאר ביחד, תהיה בטוחים. אני תומך בשירותי הרפואה שנלחמים בווירוס הזה".

* הקטור הררה קשרה המקסיקני של אתלטיקו מדריד שיגר בטוויטר מסר לעם שלו לגבי ההתמודדות עם הקורונה: "אני רוצה שכולם יהיו יותר מודעים לוירוס הזה. אני מבין שאנחנו המקסיקנים לפעמים מרגישים בלתי פגיעים. הרבה חושבים ששום דבר לא יקרה להם, אבל בואו נתאחד ונימנע ממגע פיזי".

* למרות שנגיף הקורונה מכה ביתר שאת באיטליה, נאפולי הודיעה שהקבוצה חוזרת לאימונים ביום רביעי הבא (25.3). אאורליו דה לאורנטיס נשיא הקבוצה וקלאודיו לוטיטו הבוס של לאציו הם היחידים בינתיים שהודיעו שרוצים לחזור לאימונים לפני ה-4 באפריל, הדדליין של הממשלה להשבתה כללית של המדינה.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
יקצצו גם להם במשכורת? שחקני ברצלונה/רויטרס

* מוקדם יותר, שמו של פאולו דיבאלה כוכבה של יובנטוס עלה כאחד השחקנים שנדבקו בנגיף הקורונה. אלא שהחלוץ הארגנטינאי הפריך את השמועות הלא מאומתות סביבו ואמר: "אלו שמועות כזב, נכנסתי לבידוד ביוזמתי וזה מה שכולם צריכים לעשות, להישאר בבית ולא לצאת".

* בתקשורת הקטלאנית מדווחים שראשי ברצלונה ערכו ישיבת חירום בשל משבר הקורונה במטרה למצוא פיתרונות לירידה החדה בהכנסות בעקבות ההשבתה של הכדורגל. אחת האופציות שעלו היא קיצוץ בשכר השחקנים עד יעבור זעם.

*אדינסון קבאני חלוצה של פריס סן ז'רמן חזר למולדתו אורוגוואי וסיפר על הכוונה שלו לעזור למדינה להילחם בקורונה: "אני מקווה שזה יסתיים במהרה, אבל אעשה כל מה שצריך כדי לעזור". קבאני שהה מספר ימים בבידוד בפריס, אבל קיבל אישור לחזור לאורוגוואי כל עוד הוא נוקט באמצעי זהירות.

המסר של הקטור הררה לעם המקסיקני

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
מתכנן קיצוצים גם ב-NBA. אדם סילבר/AP

כדורסל

* למרות שברוב העולם יש עוצר אימונים, בצסק"א מוסקבה מנסים לשדר עסקים כרגיל, או לפחות קרוב לזה. הקבוצה ערכה היום משחק אימון פנימי בהשתתפות כל השחקנים הבכירים וביניהם גם מייק ג'יימס, שיצא מבידוד. גם שופטים ומספר אנשי תקשורת נכחו באולם. ברוסיה, בניגוד לישראל, אין הגבלה על יציאה מהבית., ובכל זאת מספר שחקנים הביעו את זעמם ברשתות החברתיות.

* בורסאספור הטורקית הודיעה לשחקניה הזרים כי רשאים לעזוב מיידית את המדינה. החמישה (גבריאל אולסני, כריס ג'ונס, ג'ראלד רובינסון וג'יאן קלאבל) צפויים לשוב לארצותיהם בהקדם.

* תחת הגבלות מחמירות מאוד, חוזרת וירטוס בולוניה להתאמן. המאמן סשה ג'ורג'ביץ': "אנחנו חוזרים לעבוד לאחר ההפסקה הזו, אנחנו נמשיך לתת לבחורים את כל התנאים שהם צריכים כדי לעשות את העבודה שלהם ולשמור על כושר. אנחנו לא מוותרים ומקווים שתראו אותנו בתקופה הקרובה מציגים שוב כדורסל טוב".

* שחקניה הזרים של ברשיה קיבלו אישור לעזוב את הקבוצה, וצפויים לטוס לארצותיהם בהקדם האפשרי.

טייריס רייס: "תשלחו אותם הביתה!"

סוני ווימס לא מאמין

ארון ג'קסון כועס

שני שחקנים במגרש, אחד בכל חצי: וירטוס בולוניה חוזרת להתאמן

* קבוצת פנרבחצ'ה בכדורסל הודיעה: אחרי בדיקה שגרתית שנערכה לאנשי המועדון, נמצא ששחקנים וגם עובדים כלליים נדבקו בנגיף והקבוצה תיכנס לבידוד. על פי הדיווחים מדובר בשישה שחקנים. יש לציין שפנרבחצ'ה משחקת ביורוליג ועלולה להיות לזה השפעה ישירה לגבי שאלת המשך קיום המפעל.

* גם ב-NBA סובלים מאובדן הכנסות חמור בגלל ההשבתה הזמנית של הליגה. על פי דיווח ב-ESPN, כל השחקנים יקבלו את מלוא משכורתם ב-1 באפריל, אך מה שיקרה בהמשך לא ברור. על פי הדיווח ב-NBA מתכוננים להודיע לשחקנים ב-15 באפריל על התוכנית לגבי ההמשך כשההערכה היא שהשחקנים יקבלו 90 אחוז ממשכורתם העונתית.

* בסין סופרים כבר יום שלישי ללא נדבקים חדשים בקורונה ובליגת הכדורסל מתכוננים לחזרה לפעילות לראשונה מאז ההשבתה הכפויה ב-1 בפברואר. אחד השמות החדשים והמוכרים בליגה הזו יהיה ג'רמי לין, עד לא מזמן כוכב NBA וכעת שחקנה של בייג'ין דאקס שכתב באינסטגרם שלו: "נחתתי בשלום בסין כדי לסיים את העונה. אני נרגש לחזור לשחק, אבל מודאג לגבי החולים והאנשים שנותרו מובטלים".

ג'רמי לין נרגש

ענפים נוספים

* אליפות העולם בהוקי, שהיתה אמורה לצאת לדרך ב-8 במאי בשוויץ, בוטלה עקב משבר הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully