וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: הפאדיחה של אופ"א, איך ייקרא היורו בשנה הבאה?

ארגון הכדורגל האירופי הודיע שהיורו ייקרא בכל זאת "יורו 2020" ולאחר מכן טענו שמדובר בטעות. ג'ורו וסונג פוטרו מסיון השוויצרית

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

משבר הקורונה העולמי ממשיך לעשות שמות גם בעולם הספורט. במנהלת הליגה הספרדית מפצירים בקבוצות להיערך לשוב לאימונים בהקדם האפשרי, על רקע מצב החירום השורר כרגע במדינה. בטורקיה מדווחים כי שחקני פנרבחצ'ה בכדורסל לא קיבלו משכורת בחודשיים האחרונים, בעוד מאמנם ז'ליקו אוברדוביץ' קיבל את שכרו במלואו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
ישוב בקרוב לאימונים? ליאונל מסי/GettyImages

כדורגל

* הפאדיחה של אופ"א: אחר הצהריים פרסם ארגון הכדורגל האירופי כי היורו שייערך בין 11 ביוני ל-11 ביולי בשנה הבאה ייקרא בכל זאת "יורו 2020" למרות שייערך ב-2021. כעבור כמה שעות, הוציאה אופ"א ציוץ תיקון בו נכתב: "עם התנצלות בנוגע לטעות המוקדמת, אנחנו מבהירים שלא התקבלה שום החלטה בנוגע לשם של טורניר היורו ב-2021. הציוץ הקודם נשלח בטעות".

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים ששני שחקני ארסנל בעבר, יוהאן ג'ורו ואלכס סונג, שוחררו מפ.צ סיון השוויצרית ביחד עם שבעה שחקנים נוספים, אחרי שהם סירבו לקצץ בשכרם. בעקבות זאת הבעלים החליט להתיר את חוזיהם.

* יו"ר מנהלת הליגה הספרדית חאוויר טבאס קיים מסיבת עיתונאים וירטאולית עם ראשי המועדונים בלה ליגה על מנת למצוא תאריך לחידוש אפשרי של העונה. כזכור, באופ"א הכריזו על דחיית יורו 2020 בשנה, ובספרד מקווים לנצל את לוח הזמנים שהתפנה כדי לשוב לשחק. בתוך כך, ביקש טבאס מהקבוצות להיערך לקראת חידוש פעילות וחזרה לאימונים. על אף הנאמר, טבאס הבהיר שכל עוד מצב החירום במדינה יימשך, הליגה תמשיך להיות מושבתת. לפי התרחיש האופטימי הליגה תשוב ב-23 באפריל, כשיש כאלה שטוענים שזה לא יקרה לפני מאי.

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. דני מרון
משבר כלכלי בפנר? אוברדוביץ'/דני מרון

כדורסל

* לפי האתר הטורקי Hurriyet שחקני פנרבחצ'ה לא קיבלו שכר במשך חודשיים, בעוד מאמן הקבוצה ז'ליקו אוברדוביץ' קיבל את משכורתו במלואה במשך התקופה.

* במנהלת הליגות העליונות בצרפת, האחראית על שני הליגות הבכירות במדינה הכריזו כי הם מתכוונים לסיים את העונה ברגע שהמשבר יגיע לקיצו.

רוני אוסליבן, אלי קרטר, אליפות העולם סנוקר. צילום מסך, אתר רשמי
רוני אוסליבן/אתר רשמי, צילום מסך

ענפים נוספים

* אליפות העולם לסנוקר נדחתה לקיץ, נכון לעכשיו.

* גם אליפות אירופה בשחייה נדחתה. האיגוד האירופי הציב תאריך חלופי זמני, 17 עד 30 באוגוסט (כלומר לאחר המשחקים האולימפיים), אולם הנשיא פאולו בארלי מבהיר כי "בשלב זה, קשה ואפילו בלתי אפשרי לתכנן עם מסגרת זמן ודאית, ולפיכך סיכמנו עם המארגנים ההונגרים לבצע הערכה מחודשת של התאריכים בסוף מאי או בתחילת יוני". עוד הוסיף בארלי כי אם המצב לא יחזור לנורמליות בחודשים הקרובים, LEN תשקול לדחות את האליפות בשנה למאי 2021. מדובר למעשה על דחיית התחרויות בשלושת הענפים: שחייה, שחייה אמנותית ושחייה במים פתוחים, כאשר גם האליפות למאסטרס כלולה בתוך הדחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully