וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי תשלים את שכרם של עובדי אולד טראפורד

השדים האדומים צפויים להשקיע מיליון ליש"ט "כדי לעזור בתקופת אי הוודאות הכלכלית". לוקה יוביץ' ייחקר אחרי שנטש את מדריד וטס לסרביה בלי אישור. שחקן פרנקפורט נדבק בקורונה - חבריו לקבוצה נכנסו לבידוד. עדכונים שוטפים

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

לצערנו הרב, עולם הספורט בכל רחבי העולם ממשיך להיפגע מהתפשטות נגיף הקורונה. כל טורנירי הטניס נדחו עד להודעה חדשה, טורנירי הכדורגל בדרום אמריקה לא ישוחקו, האירוע הכי גדול של ה-UFC בשנים האחרונות נדחה גם כן ומסתבר שיש גם קצת בשורות טובות.

עובדי האצטדיון באולד טראפורד. GettyImages
"מחווה של רצון טוב". עובדי האיצטדיון באולד טראפורד/GettyImages

כדורגל

* בגרמניה מדווחים כי שחקן של איינטרכט פרנקפורט (עדיין לא פורסם שמו) חלה בקורונה. שחקני הקבוצה ייכנסו לבידוד לתקופה של 14 ימים.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי תמשיך לשלם את שכרם של 3,000 עובדי המועדון שהיו אמורים לעבוד בארבעה ימי משחק באולד טראפורד, שבוטלו בעקבות משבר הקורונה. מהמועדון נמסר שגם במקרה של דחייה נוספת של משחקי הפרמיירליג, שכרם של אותם עובדים לא ייפגע. העלות המוערכת למועדון על המשך העסקתם של העובדים נעה סביב מיליון ליש"ט.

השדים האוהדים פרסמו הודעה בה נכתב: "מחווה זו של רצון טוב משקפת את רצונו העז של המועדון לסייע ולמנוע מאי הוודאות הכלכלית להשפיע על אותם עובדים שממלאים תפקיד חשוב ומשמעותי בשירותים המוענקים לאוהדים".

* ביובנטוס הגיבו לטענות והבהירו שהיגואין ובנטנקור, כמו גם סמי חדירה ומיראלם פיאניץ' קיבלו אישור לצאת מהבידוד ולחזור לארצותיהם לאחר שנבדקו ונמצא כי אינם חולים בקורונה.

* לפי כלי התקשורת באיטליה שחקני יובנטוס גונסאלו היגואין ורודריגו בנטנקור הפרו את הוראות הבידוד המחמירות באיטליה ושבו חזרה כל אחד לארצו.

* בטורקיה הודיעו: בעקבות נגיף הקורונה המשתולל בעולם תופסק כל הפעילות הספורטיבית במדינה. זה כולל את הכדורגל, הכדורסל, הכדוריד והכדורעף.

* לוקה יוביץ' עזב את הבידוד שלו במדריד וטס לסרביה מוקדם יותר השבוע, במקום להיות בבידוד ביתי. החלוץ הפר את הנחיות הבידוד וייחקר על ידי משטרת בלגרד.

גונסאלו היגואין שחקנה של יובנטוס. GettyImages
ביובנטוס טוענים כי קיבל אישור לצאת מוקדם מהבידוד. היגואין/GettyImages

* פירמת KPMG, לה שלוחות בכל העולם, עוסקת בנתונים סטטיסטיים ופעילויות הקשורות לעולם המס. היום פרסמו בארגון ממצאים מדאגים למדי, לפיהם אם חמש הליגות הבכירות לא יחזרו לפעילות, ההפסד יגיע למימדים עצומים - כארבעה מיליארד יורו על פי ההערכות. החוקרים מעריכים שהפרמיירליג תספוג את המהלומה הקשה מכולן, עם הפסדים של יותר ממיליארד יורו, כשמיד אחריה הליגה הספרדית עם הפסדים של כמעט מיליארד יורו.

* כל שחקני ואנשי נבחרת גרמניה אספו יחדיו 2.5 מיליון יורו אותם תרמו לנפגעי הווירוס. "הכדורגל כרגע נעצר", אמר שחקן הנבחרת לאון גורצקה. "אני חושב שכל אחד צריך להירתם ולתרום לנפגעים. אנחנו כנבחרת החלטנו לתרום סכום מכובד ואני מקווה שעוד רבים ילכו בעקבותינו".

* נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, טוען בראיון: "אם נתחיל את הליגות נוכל לסיים אותן עד ה-30 ביוני. אחרי כן בעייתי לשחק, כי יש לא מעט שחקנים שמסיימים את חוזיהם ב-30 ביוני. בכל מקרה, אני מאמין שהליגות ישוחקו בסופי שבוע, במקביל למשחקים בליגת האלופות".

* בקונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה (CONMEBOL) הודיעו שכל המשחקים במסגרת גביע הליברטדורס והסודאמריקנה יידחו עד ה-5 במאי לפחות.

כדורסל

* נבחרת ארה"ב בכדורסל מתכוננת רגיל לאולימפיאדה למרות איום הקורונה. סטיב קר עוזרו של גרג פופוביץ' מאמן הנבחרת התייחס לעתיד הלא ברור ואמר: "פופ ואני דיברנו כמה פעמים בשבוע האחרון, הכול כרגע תלוי באוויר. אין לנו מושג אם דברים יידחו, אבל אנחנו מבחינתנו מתכוננים כרגיל".

* חדשות מעודדות לשחקני אוקלהומה סיטי: כל תוצאות הבדיקות של שחקני הקבוצה חזרו שליליות.

* כל שחקני ה-NBA נפגעו מהתפשטות הנגיף, וביניהם גם קליי תומפסון, שעבד במרץ בתקופה האחרונה על החזרה שלו לפרקט, אחרי הפציעה הקשה שעבר בעונה שעברה. אלא שבשל התפשטות הנגיף, האימונים והטיפולים של כוכב גולדן סטייט נעצרו, וכך גם ההתקדמות שלו. "אולי הוא ימשיך לעבוד עם אחד מאנשי צוות האימון בבית שלו", אמר הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס בנושא.

ענפים נוספים

* מקרה ראשון של קורונה ב-NFL: שון פייטון, מאמן קבוצת הפוטבול ניו אורלינס סיינטס, אובחן כחולה בנגיף.

* אחרי הניצחון הגדול של קונור מקגרגור, עיניהם של חובבי ה-MMA היו נשואות רק לדבר אחד: הקרב הגדול בין חביב נורמגומדוב לטוני פרגוסון שאמור היה להתקיים באפריל. אך כצפוי, בדומה לרוב המוחלט של אירועי הספורט בעולם, גם המפגש המסקרן בין השניים לא ייערך כסדרו וגם הוא נדחה למועד לא ידוע.

* בינתיים, דיינה ווייט, נשיא ה-UFC, ארגון קרבות ה-MMA הגדול מכולם, טוען: "אם לא ההנחיות החדשות שלפיהן אסור לקיים אירועי הספורט, היינו עורכים את הקרבות כרגיל".

* פורמולה 1: מירוצי הגראן פרי שהיו אמורים להתקיים במונאקו, הולנד וספרד במאי הקרוב נדחו בשל משבר הקורונה.

* כל טורנירי הטניס נדחו עד להודעה חדשה.

* בפקיסטן נשמו הבוקר לרווחה. כל 128 בדיקות הקורונה שבוצעו לשחקני ליגת הקריקט המקומית ולאנשי הצוות המקצועי חזרו שליליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully