וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק ניוז: פיטר וויטינגהאם מאושפז בבית החולים, אבל לא מת

אחרי כמעט יממה של הספדים בטוויטר, משטרת ויילס נאותה לפרסם הבהרה. שחקן העבר מאושפז למעלה מ-10 ימים, אך נותר בחיים

AP

הבוקר (רביעי) סיפרנו לכם על חוסר הוודאות בנוגע לגורלו של פיטר וויטינגהאם וכעת, יותר מ-15 שעות אחרי שהטוויטר הוצף בידיעות על מותו, סוף סוף הגיע העדכון: כדורגלן העבר אכן נפגע בראשו בנפילה, אבל הוא מטופל בבית החולים ולא מת. יחד עם זאת, לא ניתנה כל אינדיקציה בנוגע למצבו.

משעות הערב אתמול, החלו להופיע ידיעות על מותו של וויטינגהאם ואחר כך גם הספדים ואפילו עצומה שקוראת להציב פסל שלו מחוץ לאצטדיונה של קרדיף סיטי. השעות חלפו, אף אחת מהקבוצות בהן הופיע קשר העבר בן ה-35 לא הגיבה וכך גם משפחתו. רק היום, בשעות הצהריים, הגיע עדכון ממקור מהימן.

בהודעה רשמית של משטרת דרום ויילס נכתב: "בסביבות השעה 22:00 ב-7 במרץ, המשטרה הוזמנה לפאב בבארי (עיירה בויילס). הכוחות גילו אדם בן 35 שנפצע בראשו כתוצאה מנפילה. הוא מאושפז בבית החולים באוניברסיטת קרדיף. אין ממצאים לפעילות פלילית ונראה שהנפילה קרתה בטעות".

פיטר וויטינגהאם במדי קרדיף סיטי. GettyImages
לא ניתנו הבהרות בנוגע למצבו הרפואי. וויטינגהאם/GettyImages

אתמול החדשות על מותו של וויטינגהאם התפשטו בטוויטר במהירות בזק. אוהדים של קרדיף סיטי כבר פתחו עצומה עם דרישה לבניית פסל של "וויטס" ושחקן העבר, מייקל צ'ופרה, צייץ: "אני פשוט ממוטט. היו לי הרבה רגעים מיוחדים איתך ואין לי מספיק מילים כדי להודות לך על מה שעשית עבורי על המגרש. תנחומיי הכנים למשפחה".

וויטינגהאם גדל באסטון וילה ובצעירותו נחשב לאחד משחקני העתיד של אנגליה. הוא לבש את מדי הנבחרת הצעירה 17 פעמים ובשנים 2007-2017 שיחק בקרדיף סיטי, שבמדיה הפך לאחד מהסמלים הגדולים בתולדות המועדון. ממנה עבר לעונת פרישה בבלקבורן וב-2018 תלה את הנעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully