וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי או מת? חוסר ודאות בנוגע לגורלו של פיטר וויטינגהאם

ברשת נפוצו דיווחים על מותו הטרגי של שחקן העבר בגיל 35 וכבר יש עצומה לבניית פסל שלו. הבעיה: אף גורם רשמי לא הגיב

AP

נגיף הקורונה שמשתולל בעולם, השכיח לא מעט צרות ובעיות אחרות שמאיימות על האנושות. אבל ביממה האחרונה לא מעט אוהדי כדורגל באנגליה קיבלו תזכורת לכוחן של הרשתות החברתיות והיכולת שלהן להפיץ ניוז. השאלה האם הוא נכון, או שמדובר בפייק.

ברשתות החברתיות נפוצה אתמול בערב (שלישי) ידיעה לפיה שחקן העבר, פיטר וויטינגהאם מת בגיל 35 אחרי שנפל במדרגות בביתו וראשו נחבט בצורה קטלנית. אבל האם הוא חי או מת? אף אחד מאתרי הספורט המוכרים באנגליה לא פרסם את הידיעה, אבל החדשות התפשטו בטוויטר במהירות בזק. אוהדים של קרדיף סיטי כבר פתחו עצומה עם דרישה לבניית פסל של "וויטס" ושחקן העבר, מייקל צ'ופרה, צייץ: "אני פשוט ממוטט. היו לי הרבה רגעים מיוחדים איתך ואין לי מספיק מילים כדי להודות לך על מה שעשית עבורי על המגרש. תנחומיי הכנים למשפחה".

כ-14-15 שעות חלפו ואף אחד עדיין לא אישר את הידיעות הללו. מצד שני, אף אחד לא הכחיש וכך בטוויטר למשל, הגולשים ממשיכים להספיד את שחקן העבר. קרדיף סיטי ואסטון וילה, הקבוצות איתן הוא מזוהה, לא פרסמו דבר בנוגע למקרה - וכרגע רב הנסתר על הגלוי.

וויטינגהאם גדל באסטון וילה ובצעירותו נחשב לאחד משחקני העתיד של אנגליה. הוא לבש את מדי הנבחרת הצעירה 17 פעמים ובשנים 2007-2017 שיחק בקרדיף סיטי, שבמדיה הפך לאחד מהסמלים הגדולים בתולדות המועדון. ממנה עבר לעונת פרישה בבלקבורן וב-2018 תלה את הנעליים.

כעת נותר להמתין למוצא פיה של משפחתו של וויטינגהאם או להודעות רשמיות של אסטון וילה וקרדיף סיטי. ויחד עם זאת, כולנו עדיין מקווים שהחדשות יגיעו מפיו של שחקן העבר עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully