וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מזרי ליגת העל בחרו להישאר: "המצב בישראל טוב מבארצות הברית"

18.3.2020 / 9:40

זרים בודדים החליטו לא לעזוב את ישראל למרות הפסקת ליגת העל. אחד מהם מספר: "לחזור הביתה זה סיכון שלא כדאי לקחת כרגע". שחקני הפועל תל אביב יצאו לחל"ת

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מסבירים כיצד לשמור על כושר בבידוד

אחרי יום בו ערכו רוב קבוצות ליגת העל בכדורסל שיחות עם השחקנים שלהם והסבירו את המצב, הוציאה היום (רביעי) הפועל תל אביב את כל שחקניה ועובדיה לחופשה ללא תשלום (חל"ת).

השחקנים הישראלים קיבלו הוראה מיו"ר ארגון השחקנים ניר אלון לא לחתום על הסכם החל"ת, והתפתחות בעניין צפויה להגיע בימים הקרובים. במקביל, השחקנים הזרים והמתאזרחים קיבלו את המצב בהבנה. רובם בחרו לעזוב את ישראל, חלקם אף הספיק לעזוב את הארץ ואחרים יעשו זאת עד סוף השבוע. אגב, רוב השחקנים סגרו בהסכם העזיבה שלהם מול הקבוצות על הפחתה בתשלומים שהקבוצות יצטרכו לשלם להם עד לסיום העונה. אם העונה תחזור, הם יקבלו את כל כספם.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם טאריק בלאק. דני מרון
שניהם יישארו בישראל. סקוטי ווילבקין וטאריק בלאק/דני מרון

מספר מצומצם של זרים בליגה בחרו שלא לעזוב את ישראל מסיבות שונות. בין השחקנים שנשארו בישראל: טי ג'יי וויליאמס, ג'ף וויטי, עמנואל טרי, סולימאן בריימו, סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בריאנט וטאריק בלאק.

אחד השחקנים הזרים הסביר הבוקר מדוע לא עזב את ישראל: "זה יישמע לא טוב כלפי המשפחה והחברים שלי שנמצאים שם, אבל כרגע המצב בבית פחות טוב מאשר בישראל. תוסיף לזה את הכניסה לשדה תעופה ולמטוס, שני מקומות מסוכנים באופן יחסי, וזה כבר סיכון שאני לא רוצה לקחת בשלב הזה. הצטיידתי בימים האחרונים במספיק אוכל ומוצרים כדי לשרוד פה בחודש הקרוב בבית, יש לי את המשחקים שלי, את המחשב והטלוויזיה. אם נחזור לשחק, אני גם לא אצטרך לעבור בידוד. אז הכל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully