וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביורוליג טענו שהפיינל פור יתקיים במועדו, ארון ג'קסון: "מה הם עישנו?"

אחד ממארגני הפיינל פור בקלן טען שנכון לעכשיו אין כוונה להזיזו לתאריך אחר, רכז מכבי תל אביב ומייק ג'יימס הגיבו בלגלוג - אבל לא מתנגדים לרעיון אחר שעלה

צילום: רויטרס

כמה משחקני היורוליג מגיבים בלגלוג לאמירות של אחד ממארגני הפיינל פור, שטוען כי אירוע השיא של המפעל יתקיים במועדו בחודש מאי. אמש (שלישי) התראיין אדוארד סקוט, המנהל האופרטיבי של היורוליג, לאתר סרבי וטען כי למרות שהיורוליג מושבתת, נכון לעכשיו אין כוונה להזיז את הפיינל פור שאמור להתקיים ב-22-24 במאי בקלן.

"נכון לעכשיו אין שום כוונה לבטל את העונה. אנחנו מתכוונים להכתיר אלופה ביורוליג וביורוקאפ, בכל מקרה שלא יהיה. במצב הנוכחי יהיה קשה לקיים את הפיינל פור במועדו המקורי, אבל אנחנו ממשיכים להיערך לכך שזה מה שיקרה", התעקש.

שחקן מכבי תל אביב ארון ג'קסון. דני מרון
לא רואה את הפיינל פור באופק. ארון ג'קסון/דני מרון

כאמור, האמירות הללו סחטו תגובות נלעגות מכמה שחקני יורוליג, כולל ארון ג'קסון ממכבי תל אביב. "אני אקח את מה שהבחור הזה מעשן", צייץ. גם מייק ג'יימס מצסק"א התייחס לפרסומים וכתב: "איך אנחנו אמורים לשחק אם אי אפשר להגיע למוסקבה עד ה-1 במאי? אני אהיה בבית עד סוף יוני, זה בטוח".

יחד עם זאת, כמה משחקני היורוליג הביעו נכונות להכריע את העונה בפורמט של טורניר מזורז בין שמונה הראשונות בטבלה עם משחקי נוקאאוט. הרעיון הוצע לראשי היורוקאפ, ועל פי כמה דיווחים ביבשת שוקלים אותו לחיוב גם ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully