וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: ניימאר עזב את צרפת ונכנס לבידוד בברזיל, בדיקה נוספת של ז'ורז'ה ז'סוס נמצאה שלילית

כוכב פריס סן ז'רמן יערוך אימונים אישיים עד יעבור זעם, מאמן פלמנגו נושם לרווחה. שלושה שחקני אלאבס נדבקו בקורונה, זלאטן תרם 100 אלף יורו לביה"ח בצפון איטליה

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

מגיפת הקורונה הולכת ומתפשטת ומשפיעה כמובן גם על עולם הספורט. אחרי שקווין דוראנט נדבק גם הוא בנגיף ולאחר שכמעט כל הליגות המקצועניות באירופה הושבתו ויורו 2020 נדחה בשנה יחד עם עוד כמה אירועים מרכזיים, אנחנו ממשיכים לעדכן אתכם לאורך היום על כל ההשלכות של הקורונה על עולם הספורט.

שחקני אלאבס חוגגים. GettyImages
נפגעו קשות מהקורונה. שחקני אלאבס/GettyImages

כדורגל

* בשורות טובות: רק לפני יומיים חובבי הכדורגל ברחבי העולם שמעו בדאגה את הבשורה שז'ורז'ה ז'סוס, מאמן פלמנגו, ככל הנראה חולה בקורונה אחרי שבדיקה שלו נמצאו סימנים חיוביים. הלילה הודיעה פלמנגו שהמאמן המבוגר, בן ה-65, עשה בדיקה נוספת והתשובה שלילית. "תודה רבה לכל מי שתמך", נמסר מהמועדון, שנושם לרווחה.

* משבר הקורונה פוקד ביתר שאת את צרפת והליגה השביתה מזמן את פעילותה. ניימאר, הכוכב הכי גדול של הליגה הזו, עזב את צרפת והכניס את עצמו לבידוד בברזיל מולדתו. ניימאר, שיעזוב כמעט בוודאות את פריס סן ז'רמן בתום העונה, יערוך אימונים אישיים עד יעבור זעם.

* חאבייר טבאס נשיא הליגה הספרדית שידר מסר לגבי המשך ה"לה ליגה" ואמר: "הליגה תגיעה לסיומה תודות לדחייה של יורו 2020".

* זלאטן איברהימוביץ חלוץ מילאן תרם 100 אלף יורו לבית חולים בצפון איטליה שמטפל בחולים שנפגעו מנגיף הקורונה.

*בלס מטוידי, שחקן יובנטוס שנדבק בקורונה, דיבר על המגיפה ואמר: "נצא מהמצב הלא פשוט הזה ביחד, זה ילמד אותנו אחד על השני טוב יותר. צריך להראות יותר סולידריות אחד לשני, להיות יותר אדיבים אחד לשני ולהיות אנשים טובים יותר".

* קבוצת באסקוניה אלאבס, הקבוצה שמחזיקה בבעלות על קבוצת הכדורסל וגם על קבוצת הכדורגל אלאבס, הודיעה: 15 מאנשי קבוצת הכדורגל חלו בקורונה, שלושה מהם שחקנים בקבוצת הכדורגל של אלאבס ובנוסף שבעה אנשים של צוות האימון ועוד חמישה עובדים כלליים. בנוסף, בקבוצה ציינו שהחולים הם אסימפטומים ומרגישים טוב.

* ורונה האיטלקית הודיעה שהקשר מתיאה זקאני אובחן כחולה בקורונה. השחקן בן ה-24 כבר שוהה בבידוד בגלל שבא במגע עם שחקני סמפדוריה במשחק בין הקבוצות ב-8 במרץ (ואפילו כבש). הוא השחקן ה-12 מהסרייה A שאובחן כחולה.

* ג'ון אובי מיקל שכבר אמר בתחילת השבוע שהוא לא מרגיש בנוח להמשיך לשחק ודרש שהליגה תופסק מיידית, עזב את טרבזונספור. המועדון פרסם הודעה רשמית בה נכתב שהצדדים הגיעו לסיכום על התרת חוזהו של הניגרי בן ה-32.

* גם הוגו רודאייגה מדניזליספור קורא לעצור את משחקי הליגה הטורקית: "התפשטות הקורונה מדאיגה אותנו, הבריאות זה הדבר הכי חשוב ואנחנו דואגים למשפחות שלנו. אשקר אם אגיד שאנחנו לא מפחדים. אני חושב שחייבים לדחות את המשחקים".

כדורסל

* מאמנה של אנאדולו אפס ארגין עתמאן הצטרף גם הוא לקולות הקוראים להפסיק את הספורט בטורקיה. "אני מקווה שהאחראים ידחו את משחקי הליגה מיידית למען בריאות הספורטאים שלנו", אמר המאמן. "אני פונה אליכם כמאמן ראשי של מועדון בכיר בליגה המקומית וגם ביורוליג - אנחנו רוצים להביס את המגיפה הזו המאיימת על המדינה שלנו ועל האנושות הרבה יותר ממה שאנחנו רוצים לזכות באליפות".

טניס

עונת הטניס ממשיכה להידחות: ה-ATP וה-WTA הודיעו על עוד טורנירים שבוטלו בגלל הקורונה. בהצרה משותפת של ארגוני הסבב גם של הגברים וגם של הנשים נמסר ש"עונת החימר לא תתקיים על פי לוח הזמנים שלה", ובין הטורנירים שיבוטלו יהיו גם מדריד ורומא (נשים וגברים), מינכן, אסטוריל, ג'נבה וליון (גברים) ושטרסבורד ורבאט (נשים).

כזכור, אתמול מארגני רולאן גארוס הפתיעו כאשר הכריזו על דחייה של הטורניר הצרפתי היוקרתי ל-20 בספטמבר, בעקבות משבר הקורונה המתפתח. הטורניר אמור היה להיפתח ב-24 במאי ונדחה בארבעה חודשים, כך שפתיחתו תהיה כשבוע בלבד אחרי סיום אליפות ארה"ב הפתוחה שבינתיים לא הועברה למועד אחר.

כידוע, הסבב בארה"ב כבר ספג מכה עם ביטול של הטורנירים באינדיאן וולס, מיאמי ועוד, וגם עונת החימר האירופאית בוטלה, עם הטורנירים בברצלונה ומונטה קרלו שלא יתקיימו, בין השאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully