וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של ישראל בסקוטלנד נדחה ליוני בשל דחיית היורו

חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו הוזז, יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "האפשרות להעפיל ליורו הייתה ונותרה בידינו". רוטנשטיינר: "זו ההחלטה הטובה ביותר"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

הליגות הופסקו, היורו נדחה וכעת גם משחק הפלייאוף של ישראל מול סקוטלנד הוזז בגלל הקורונה. המשחק שהיה אמור להיערך בין השתיים ב-26 במרץ בגלזגו במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020, נדחה לחודש יוני בעקבות דחיית היורו ל-2021. כזכור, נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות גרמו גם לביטולו של מחנה האימון של נבחרת ישראל. אנדי הרצוג מאמן הנבחרת כבר חזר לאוסטריה אתמול לפני שגבולות ארצו נסגרו.

כזכור, המנצחת במפגש הזה תפגוש בגמר את המנצחת במשחק בין נורבגיה לסרביה. אלא שגם ההתאחדויות של סרביה וגם של פולין הודיעו על דחיית המשחקים שלהן, כך שההכרעות עברו לחודש יוני, בתקווה שאז כבר יהיה אפשר לשחק.

מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג. GettyImages
יעמוד על הקווים ביוני? אנדי הרצוג/GettyImages

בהודעה של יו"ר ההתאחדות אורן חסון נמסר: "ההחלטה שקיבלו היום כל החברות באופ"א, היא הנכונה והריאלית מכולן. היורו הוא חגיגת ענק בינלאומית וברור שכרגע אירופה והאנושות מתמודדות עם משהו הרבה יותר גדול מהמשחק עצמו. פסק הזמן הזה נועד גם כדי לאפשר ככול שניתן, לכל ההתאחדויות לסיים את הליגות המקומיות, תוך פגיעה מינימלית בספורטיביות. ההחלטה תאפשר לכל אחת מההתאחדויות, בהתאם לנסיבות במדינה בה היא פועלת כמובן, לגבש תכניות לסיום העונה.".

חסון הוסיף: "גם לוח הזמנים לנבחרת הבוגרת ולנבחרות האחרות שלנו הפך היום מלוט בערפל לברור עד כמה שניתן לתכנן נוכח המצב בו אנו מצויים. אין שום דרך להעריך כעת אם דחיית הפלייאוף פעלה לרעתנו או לטובתנו, העיקרון היה ונותר פשוט - האפשרות להעפיל ליורו 2021 הייתה ונותרה בידינו. במקום במרץ 2020, יוני 2020. בימים הקרובים, ככל שהנחיות משרד הבריאות יאפשרו זאת, נתכנס במטרה להתחיל לגזור תכניות אופרטיביות בהתאם ללוחות הזמנים החדשים. כפי שאמרתי, כל התכניות וכל ההחלטות יהיו לאחר היוועצות עם הגורמים הרלוונטיים בעולם הכדורגל הישראלי, מנהלת הליגות, הנהלת ההתאחדות והמנהל הטכני של ההתאחדות וילי רוטנשטיינר.

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של ההתאחדות: "ההערכה שלי הייתה שהיורו יידחה לחורף 2020 או קיץ 2021 ולכן אינני מופתע מההחלטה שהתקבלה היום. בהתאם לסיטואציה המסובכת והקשה בה הכדורגל העולמי נמצא - אני חושב שזאת ההחלטה הטובה ביותר שאופ"א הייתה יכולה לקבל. נתחיל כבר עכשיו להיערך ליוני ונעשה את מירב המאמצים על מנת שהשחקנים יגיעו למפגש הזה מוכנים פיזית ומנטאלית על הצד הטוב ביותר, למרות התקופה הקשה שאנו עוברים כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully