וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: קווין דוראנט נדבק, גם בלס מטוידי מיובנטוס

שלושה שחקני הנטס חלו אף הם. שישה שחקני אספניול ושחקן מהסריה A נדבקו גם. ביטון, טואטחה וצ'יבוטה נכנסו לבידוד לאחר שבעלי לודוגורץ חלה בקורונה. רולאן גארוס נדחה ל-20 בספטמבר

צילום: רויטרס

מגיפת הקורונה נמשכת ביתר שאת ומשפיעה כמובן גם על עולם הספורט. אחרי שכמעט כל הליגות המקצועניות באירופה הושבתו ויורו 2020 נדחה בשנה יחד עם עוד כמה אירועים מרכזיים, אנחנו ממשיכים לעדכן אתכם לאורך היום על כל ההשלכות של הקורונה על עולם הספורט.

שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט. GettyImages
"נעבור את זה". קווין דוראנט/GettyImages

כדורגל

* אחרי מטוידי, הגיע גם החולה ה-12 של הסרייה A. מדובר בקשר מתיאה זקאני, שחקנה בן ה-24 של ורונה, שאובחן כנשא של הנגיף.

* אספניול, הקבוצה השנייה של העיר ברצלונה, הודיעה כי שישה משחקניה ואנשי הצוות שלה נדבקו בנגיף הקורונה. כולם מגלים סימפטומים מסוימים ונמצאים בהשגחה רפואית.

* ריקרדו פרי, שחקן אינטר ונבחרת איטליה לשעבר (45 הופעות בינלאומיות), חי בלודי, אחד המקומות הראשונים שהוכרזו כאזור אדום במדינה. "ראיתי את המצב מחריף לנגד עיניי", אמר שחקן העבר בן ה-56. "היה לא מציאותי לראות את האמבולנס חולף על פניי כל שלוש דקות. בבית החולים של לודי כבר לא היו מיטות פנויות. חברים שלי מתו בימים האלה, אחרים נמצאים בבית החולים".

* בלס מטוידי הוא שחקנה השני של יובנטוס בנוסף לדניאלה רוגאני שנדבק בנגיף הקורונה. השחקן נבדק היום והבדיקה חזרה חיובית, כך הודיעה אלופת איטליה. יום לפני שחלה, פרסם הקשר הצרפתי, אלוף העולם מ-2018, סרטון מהבידוד בביתו ובו אמר: "בהתחלה לא הבנתי עד כמה רעה המחלה הזו, כמה מסוכנת היא, כמה מהר הנגיף הזה מתפשט פה באיטליה. אלפים אובחנו כחולים תוך ימים, כמעט בלי שנבחין בכך. צריך להבין שזה יכול להגיע לכל אחד, למשפחות ולקרובים שלנו".

* קיריל דומושייב, הבעלים של אלופת בולגריה לודוגורץ, נדבק גם הוא בנגיף הקורונה. עקב כך נכנסו כל שחקני הקבוצה - כולל דן ביטון, טאלב טואטחה ומאוויס צ'יבוטה לבידוד.

* סילביו ברלוסקוני, הבעלים של מילאן לשעבר ומי שכיהן כראש ממשלת איטליה, תרם סכום של לא פחות מ-10 מיליון יורו למחוז לומברדיה כדי ליצור 400 יחידות טיפול נמרץ חדשות לאור מקרי המוות הרבים במדינה מאז התפשטות נגיף הקורונה.

* אחרי ההחלטה על דחיית יורו 2020 ליוני 2021, גם קופה אמריקה נדחה בשנה. לידיעה המלאה

* נשיא טרבזונספור, אחמט איויולו התייחס להשפעות של וירוס הקורונה והשבתה אפשרית של הכדורגל: "אם נפסיק את הליגה לתקופה כל כך ארוכה של חודש לא יהיו מספיק שופטים בכדי שידונו בתיקי הגירושים במדינה. בטורקיה, הכדורגל זה מה שמאפשר לאנשים להוציא את כל הלחץ שלהם, לקבל בידור, משהו שיעסיק את דעתם".

* יובנטוס הודיעה שעשר שחקניות בקבוצת הנשים של המועדון נמצאות בבידוד עצמי בחשד שבאו במגע עם חולה קורונה במהלך טורניר שקיימה הקבוצה. השחקניות, שמשחקות גם בנבחרת איטליה, טרם נבדקו עדיין.

* חאבייר טבאס נשיא ה"לה ליגה" שידר מסר אופטימי כשאמר שהליגה הספרדית תחזור מוקדם ממה שחושבים: "אנחנו מתכוונים לסיים את העונה הזו. אנחנו עובדים על דדליין. יש לנו כמה אפשרויות: באפריל, מאי ואני לא שולל אפילו לחזור מאוחר יותר".

* אחרי שנודע שאסקיאל גאראי ואליקים מנגלה חלו בקורונה, המועדון הוציא בלילה הודעה מלחיצה: כ-35 אחוז מאנשי המועדון נדבקו בנגיף. המשחק האחרון של הקבוצה אגב היה מול אטאלנטה ללא קהל במסטאייה.

* אופ"א תדרוש כ-300 מיליון יורו בתמורה לדחיית היורו לקיץ 2021? לידיעה המלאה

* ג'ורדי קרויף נטש את אקוודור בניגוד לעמדת ההתאחדות - וטס דווקא לספרד. לידיעה המלאה

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: פלמנגו הודיעה: הבדיקה של ז'ורז'ה ז'סוס בן ה-65 נמצאה חיובית

לכתבה המלאה
בלס מטוידי שחקנה של יובנטוס. GettyImages
נדבק שני ביובנטוס. בלס מטוידי/GettyImages

כדורסל

* קווין דוראנט הוא אחד מבין ארבעת השחקנים מברוקלין נטס שחלו בקורונה. מדובר בשחקן המפורסם ביותר שנדבק עד כה. "שחקני ועובדי הנטס הונחו להיכנס לבידוד", הודיעו ראשי הארגון. "בריאות השחקנים שלנו היא מעל הכל ואנחנו עושים את המירב כדי להבטיח שאלו שנדבקו יזכו לטיפול הטוב ביותר".

דוראנט הגיב וניסה להרגיע: "אני מרגיש טוב. תשמרו על עצמכם ותהיו זהירים, נעבור את זה".

* ברוקלין נטס הודיעה כי ארבעה משחקניה נדבקו בקורונה. מבין הארבעה, רק אחד מגלה סימפטומים של המחלה. כל הקבוצה נמצאת בבידוד והנטס עדכנו גם את היריבות האחרונות שלהם ב-NBA.

* פיב"א הודיעה על דחיית הטורניר הקדם אולימפי שאמור היה להתקיים ב-23-28 ביוני בארבעה מוקדים שונים בקנדה, קרואטיה, ליטא וסרביה. על פי הודעת הארגון, טורנירי הגברים והנשים נדחו למועד לא ידוע.

* כמו בשאר ענפי הספורט, לא ברור גם מה יעלה בגורלה של עונת ה-NBA שהופסקה בגלל נגיף הקורונה. על פי מארק שטיין, בהנהלת הליגה כבר מתכוננים לאפשרות שהליגה תימשך והחלו להתכונן לכך עם איסוף של מידע לגבי אולמות זמינים של קבוצות G League ומתחמי אימונים שיהיו זמינים עד סוף אוגוסט, זאת בתקווה להמשיך את העונה. אם ההגבלה על התכנסות של מעל 50 איש במקום אחד תימשך, יש אפשרות שהמשחקים יתקיימו במתחמי אימונים ללא קהל.

* עונת הכדורסל באנגליה, כמו גם בווילס ובסקוטלנד הופסקה לחלוטין. כזכור הליגות בבריטניה היו היחידות בהן התקיימו משחקים יחד עם הליגות בטורקיה והליגה המקומית ברוסיה. יו"ר איגוד הכדורסל האנגלי מסר כי "הבנו מהתגובות במהלך סוף השבוע האחרון כי קהילת הכדורסל מצפה מאיתנו להגן עליה ואנחנו כאן כדי להגן עליהם ולשמור על בריאותם".

האתלט הצרפתי קווין מאייר. רויטרס
בעד דחיית האולימפיאדה. קווין מאייר/רויטרס

ענפים נוספים

* טורניר הטניס רולאן גארוס, אחד מארבעת הגרנד סלאמים של הענף שנערך מדי שנה בצרפת ואמור היה לצאת לדרך ב-24 במאי, נדחה רשמית ל-20 בספטמבר ויימשך עד 4 באוקטובר.

* מכה למארגני האולימפיאדה שמקווים שהיא תיערך כסדרה בטוקיו. קוזו טאשימה, סגן נשיא הוועד האולימפי היפני, נמצא חיובי כנשא של נגיף הקורונה. על פי ההודעה של הוועד האולימפי היפני, טאשימה היה בנסיעת עסקים במהלכה הוא עבר בבלפסט, צפון אירלנד, כדי להשתתף בפגישה של התאחדות הכדורגל העולמית ולאחר מכן המשיך לאמסטרדם כדי לקדם את מועמדותה של יפן לאירוח מונדיאל הנשים ב-2023.

* קווין מאייר, שיאן העולם בקרב 10 ערך ראיון בצרפת לגבי האולימפיאדה המתקרבת (24 ביולי) ודרש לדחות אותה בגלל נגיף הקורונה. מאייר אמר: "הייתי ממש רוצה שהמשחקים בטוקיו לא יבוטלו, אבל יידחו למועד אחר. אני מאמין שזה מה שרוצים שיקרה גם עם היורו בכדורגל".

* קרב האיגרוף המצופה במשקף כבד בין שני הבלתי מנוצחים דניאל דובואה (0:14) וג'ו רויס (0:10) שיועד להיערך בגלאזגו ב-2 במאי נדחה לבינתיים ל-11 ביולי. קרב ההגנה על החגורה של ג'וש טיילור נגד אפינון קונגסונג נדחה אף הוא.

* גם ב-WWE נערכים אחרת בעקבות הקורונה. הרסלמניה, אירוע השיא של ענף ההיאבקות הפופולארי בארה"ב היה אמור להיערך לעיני אלפי אוהדים נלהבים בפלורידה ב-5 באפריל. אלא שבעקבות הנגיף שמשתולל, האירוע המדובר של השנה עובר לאולם באורלנדו וייערך גם ללא קהל, אלא עם אנשים "הכרחיים" בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully