וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA מודים: התסריט האופטימי - חידוש העונה לקראת סוף יוני

הליגה הטובה בעולם הושבתה ל-30 יום, אבל בעלי הקבוצות יודעים שהאפשרות של חידושה מתרחקת מיום ליום: "העולם שלנו השתנה"

צילום: רויטרס

בשבוע שעבר הודיע הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר על הקפאת הליגה ל-30 יום. אלא שההערכות הללו היו אופטימיות למדי, כך מתברר, וקשה להאמין שליגת הכדורסל הטובה בעולם תשוב לאולמות בחודשים הקרובים.

על פי ESPN, בעלי הקבוצות מנהלי הליגה מאמינים שהתסריט החיובי ביותר כרגע הוא לשוב לשחק באמצע או בסוף חודש יוני, על רקע "חשש שהעונה תלך לאיבוד לגמרי". אחד מבעלי הקבוצות אמר: "העולם שלנו השתנה ביום רביעי שעבר, כולם מכירים במציאות".

התכנית כרגע היא לשוב לשחק בלי קהל, כשהקבוצות התבקשו לחפש אולמות שיהיו פנויים עד אוגוסט, אז צפוי להסתיים הפלייאוף המיועד. לא מן הנמנע שהמשחקים ייערכו באולמות שבדרך כלל משמשים את הקבוצות לאימונים ולא למשחקים.

דאלאס מאבריקס נוקטת באמצעי זהירות בשל נגיף הקורונה. AP
העתיד לוט בערפל/AP

סילבר עצמו, כך נטען, ממשיך לעבוד ללא הפסקה בניסיון למצוא פורמטים חדשים לקיום העונה ולתווך בין השחקנים, הקבוצות והתחייבויות הליגה לרשתות הטלוויזיה השונות. "עדיין קיימת אופטימיות מסוימת שהעונה תוכל להימשך", נכתב ב-ESPN. "אבל בגדול, אף אחד לא יכול להיות בטוח כיצד המשך משבר הקורונה ישפיע על הליגה".

כך או כך, בליגה עובדים על תחזיות שאמורות להעריך כיצד ישפיע המשבר בפן הכלכלי - האפשרות של ביטול העונה, חידושה ללא קהל ומשחקי פלייאוף נטולי אוהדים. ההפסדים הכספיים יבואו לידי ביטוי בתקרת השכר של העונה הבאה, בין אם הנוכחית תחודש או שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully