וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי הגדולות בצל הקורונה: "אין ספק שזו סיטואציה מוזרה מאוד"

16.3.2020 / 7:13

בהפועל באר שבע ובהפועל תל אביב יחלו להתאמן בשתי קבוצות נפרדות: "יהיה מעניין לראות איך אפשר להתאמן בלי מגע בין שחקנים. זה יהיה דומה יותר לאימון של טרום עונה". מכבי תל אביב בחופש ובבית"ר ירושלים תוהים האם לא כדאי היה לקיים שגרה כלשהי. תמונת מצב

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

אחרי שחוו משחק ללא קהל בגביע המדינה בדיוק לפני שבוע מול מכבי חיפה, בהפועל באר שבע ילמדו היום (שני) מה זה להתאמן בשתי פעימות, כשכל פעם חצי קבוצה מגיעה למתקן האימונים ושומרת על מרחק מהקבוצה השנייה. מנהל הקבוצה אביתר אילוז שלח אמש לסגל את רשימת השחקנים שצריכים להגיע לאימון הבוקר, ואת הרשימה של השחקנים שצריכים להגיע בצהריים. "יש לנו לא מעט פצועים שלא מתאמנים, אז יצא כך שבכל קבוצה של מתאמנים יש בדיוק עשרה שחקנים", הבהירו במועדון וביקשו מכלי התקשורת לא להגיע ולצלם על מנת לא להעמיס עוד אנשים באותה השעה על כר הדשא.

"אין ספק שזו סיטואציה מאוד מוזרה. להתאמן באותו יום בשעות נפרדות בשתי קבוצות של שחקנים? עשינו משהו דומה בעבר כשחילקנו את הקבוצה לשחקני הגנה והתקפה, אבל זה היה בנסיבות אחרות לגמרי", אמרו במועדון. "בינתיים ננסה לקיים שגרת אימונים עד כמה שניתן ויהיה גם מעניין לראות איך אפשר לקיים אימון כדורגל בלי מגע בין שחקנים. זה כנראה יהיה יותר דומה לאימון של טרום עונה עם הרבה כושר, תרגולי בעיטות והגבהות. ללא ספק הקורונה שינתה את חיינו".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
סיטואציה מוזרה. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

גם בהפועל תל אביב יחזרו היום להתאמן ובדומה להפועל באר שבע יעבירו שני אימונים נפרדים כאשר המאמן ניר קלינגר מתכוון לשהות גם בבוקר וגם בצהריים במתקן בוולפסון כדי להיות נוכח בשניהם. "האמת שאף אחד לא יכול לדעת לאן זה הולך מכאן", אמרו במועדון. "צריך להעביר את הימים ולחכות להחלטות שיגיעו מאופ"א. אחרי שאופ"א תודיע מה היא מחליטה, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות יוכלו לקבל החלטה על המשך העונה הזו. מה שנשאר לנו כקבוצה זה להתאמן תחת המגבלות של משרד הבריאות וההנחיות הברורות שניתנו".

במכבי תל אביב יהיו גם היום בחופש וכך גם בימים הקרובים וזאת על פי תכנית שנקבעה מראש עבור השבוע הזה, שהיה אמור להיות שבוע ההכנה הראשון למשחק הנבחרת מול סקוטלנד שקרוב לוודאי יידחה. במועדון מעריכים שלקראת יום חמישי, ובהנחה שהיורו יבוטל, תתקבל ההחלטה לפזר את הקבוצות לפגרה כפויה מתוך תקווה שלקראת סוף החודש הבא ניתן יהיה לחזור להתאמן, לקראת חזרה לשחק את הפלייאוף העליון בתחילת חודש מאי.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע תחזור להתאמן, בית"ר ירושלים לא. ליגת הכדורעף בוטלה

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
ישהה במתחם גם בבוקר וגם בצהריים. קלינגר/דני מרון

בבית"ר ירושלים גזרו על עצמם אתמול הדממה של בית וגן עד יום ראשון הבא, אבל אחרי שראו במועדון שכמה קבוצות החליטו לחזור היום להתאמן בשתי קבוצות נפרדות, תהו גורמים במועדון האם גם בית"ר לא היתה צריכה לנהוג כך ולנסות בכל זאת לקיים שגרה מינימלית. כך או אחרת, המתקן העמוס בדרך כלל בכל שעות היום היה אתמול נטוש לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully