וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף נטש את אקוודור בניגוד לעמדת ההתאחדות - וטס דווקא לספרד

מאמן הנבחרת טס לברצלונה מוכת הקורונה למרות שהונחה להישאר באקוודור, והסביר: "לא השתגעתי. הכדורגל לא חשוב עכשיו, המשפחה כן"

צילום: רויטרס

בווידאו: ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור

ג'ורדי קרויף עזב את אקוודור למרות התנגדות נחרצת של ראשי ההתאחדות, וטס לברצלונה כדי לשהות לצד בני משפחתו. באקוודור דיווחו אמש (שני) שמאמן הנבחרת "נמלט" מהמדינה אחרי שמשחקי מוקדמות מונדיאל 2022 נדחו למועד לא ידוע בעקבות התפשטות הקורונה - זאת על אף שראשי ההתאחדות גיבשו עבורו תוכנית עבודה למשך תקופת ההשבתה.

בין היתר, אמור היה קרויף לנצל את הזמן הפנוי כדי לגבש תוכניות עתידיות לכדורגל המקומי וכדי להתכונן טוב יותר למשימות הקרובות של הנבחרת.

אולם קרויף לא הסכים עם עמדתם של ראשי הענף, וטס בכל זאת לספרד - מוקד ידוע של התפרצות קורונה בימים אלה.

ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן אקוודור. רויטרס
המשפחה קודמת לכדורגל. קרויף/רויטרס

"זו לא גחמה ולא שיגעון. כולנו יודעים שרמת הסיכון בספרד גבוהה עכשיו, אבל יש רגעים שהחיים גדולים מהכדורגל, עם כל התשוקה שיש לנו למשחק", הסביר קרויף לתקשורת המקומית. "זה לא הדבר הכי חשוב עכשיו. מה שחשוב זה לשהות לצד בני המשפחה כדי לעבור את התקופה הזו".

לנבחרת אקוודור תוכננו שני משחקים בחודש הקרוב: הראשון ב-27 בחודש נגד ארגנטינה בחוץ, והשני ב-1 באפריל בבית נגד אורוגוואי. אלו היו אמורים להיות המשחקים הרשמיים הראשונים של קרויף בנבחרת, אחרי שמונה לתפקיד בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully