וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה של רונאלדיניו בודקת קשר של הברזילאי לפשע המאורגן בפרגוואי

התביעה המקומית חוקרת איך כדורגלן העבר קשור לחברה שעל פי החשד הלבינה 400 מיליון דולר. וגם: צירוף המקרים עם 6,000 הכדורים שנמצאו בביתה של החשודה הנמלטת

מתוך טוויטר/רויטרס

בזמן שהעולם משועשע מהדיווחים על מעלליו של רונאלדיניו בכלא בפרגוואי, מתברר שהחשדות נגדו הם לא משעשעים בכלל. על פי משרד התובע הכללי של פראגוואי, רונאלדיניו אמור היה להיות אורח של ארגון שחשוד בהלבנת כספים בסכום שמוערך ב-400 מיליון דולר בחמש השנים האחרונות.

בנוסף, אותו גוף עסקי, שהזמין את רונאלדיניו למדינה וארגן לו את המסמך שבעזרתו ניסה להיכנס למדינה - מעורב לא רק בעבירות פיננסיות, אלא גם חשוד שיש לו קשר לסחר בסמים. כעת החקירה בפרגוואי מנסה לבדוק עד כמה עמוק הקשר של רונאלדיניו ואחיו לאותו ארגון. השניים מוחזקים במעצר מאז ה-6 במרץ.

רונאלדיניו מובל למעצר בפרגוואי. AP
הולך ומסתבך. רונאלדיניו/AP

הימים הקרובים צפויים להיות קריטיים בהתפתחות התיק ובחקירה, שמטלטלת את כל פרגוואי, לאור החשדות הכבדים והרציניים, שעלולים להגיע לכיסאות הכי גבוהים. זאת לא הפעם הראשונה שבה יש חשש לאי סדרים ברשויות וחשדות לחיתויות - בפראגוואי טוענים שהפעם ייתכן שיימצא קשר בין אותו גוף קרימינלי לממשלה עצמה.

היום (שלישי) צפוי משרד התובע של פרגוואי לנתח את כל הנתונים ממכשירי הטלפון של רונאלדיניו ושל אח שלו, רוברטו. התוכן שיימצא שם עשוי לשפוך אור על השאלה הגדולה בתיק: למה רונאלדיניו ואחיו ניסו להיכנס למדינה עם דרכונים פראגוואים מזויפים, על ידי מי הם ניתנו להם, והאם נכפה עליהם להשתמש בהם. במשטרה מאמינים שהטלפונים של השניים יוכלו לתת הסברים לשאלות.

עוד בוואלה!

גם 1.6 מיליון דולר לא עזרו: בקשת הערבות של רונאלדיניו נדחתה

לכתבה המלאה
הכדורים עם הפרצוף של רונאלדיניו. מתוך הרשתות החברתיות בברזיל, צילום מסך
צירוף מקרים? הכדורים עם התמונה של רונאלדיניו/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות בברזיל

דמות מפתח בפרשה היא דליה לופס, אשת עסקים מקומית. רק לאחרונה, בזמן שבבית שלה חיפשו מסמכים ועדויות למעורבותה בפרשה, נמצא באחד הבתים שלה חדר שבו היו 6,000 כדורים עם הפרצוף של רונאלדניו. התמונה שהודפסה על הכדורים היא אותה תמונה שהייתה על המסמך המזויף של רונאלדיניו. נגד לופס עומד צו מעצר, אבל עד עכשיו היא לא התייצבה במשטרה. על פי החשד היא מעורבת במספר חברות קש ובהלבנת כספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully