וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם 1.6 מיליון דולר לא עזרו: בקשת הערבות של רונאלדיניו נדחתה

כוכב העבר הברזילאי הכפיל את הצעת הערבות במטרה להשתחרר מהכלא בפרגוואי, אבל שוב נדחה. "המוח של המבצע" תעיד ותוביל למפנה?

מתוך טוויטר/רויטרס

גם בימי הקורונה, סיפור מאסרו של רונאלדיניו בפרגוואי ממשיך להעסיק רבות את התקשורת הברזילאית, שם דווח היום (ראשון) על הסכום אותו מוכן לשלם כוכב העבר כדי לצאת מהכלא. על פי הדיווח של אתר UOL בברזיל, רונאלדיניו ואחיו רוברטו דה אסיס, שניסו להיכנס לפרגוואי עם דרכון מזויף ובעקבות כך נכלאו, הציעו ערבות של 1.6 מיליון דולר במזומן כדי להשתחרר. השניים קיוו כי בקשתם תתקבל והם יוכלו לצאת למעצר בית באחוזה באסונסיון, אבל גם הבקשה הזו נדחתה.

רונאלדיניו מובל למעצר בפרגוואי. AP
השופט לא נענה להצעה. רונאלדיניו/AP

בערעור הקודם של השניים, סירב השופט להצעה של 800 אלף דולר כערבות, וכעת הכפילו הברזילאים את הסכום וגם זה לא עזר. פרשת רונאלדיניו והדרכון המזויף הובילה לחקירה של 16 אנשים, מתוכם 10 נמצאים במעצר מונע.

התובע אמר: "ההאשמות נגד השניים נובעות מהשימוש במסמכים הללו שכללו מידע מזויף. החקירה עדיין נמצאת בראשיתה וצפויות האשמות נוספות כלפיהם, לכן חשוב שיישארו בפרגוואי במהלך החקירה".

בעקבות הדחייה הנוספת, עורכי דינו של רונאלדיניו צפויים לנקוט בקו הגנה חדש וביום רביעי יזמנו את דליה לופס, אשת עסקים שהיא אחת ממקדמות המסע של רונאלדיניו ומי שנחשבת על פי התובע כ"מוח של המבצע", כדי להעיד. על פי הדיווחים, השימוש בלופס שחשודה בעצמה בהעלמה של מיליוני דולרים, יכול לעבוד כחרב פיפיות ורק לסבך את רונאלדיניו עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully