וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פלמנגו הודיעה: הבדיקה של ז'ורז'ה ז'סוס בן ה-65 נמצאה חיובית

מאמן אלופת דרום אמריקה ככל הנראה נדבק בקורונה, יעבור בדיקות נוספות. פעילויות הספורט במוסקבה בוטלו, צסק"א-זניט נדחה. ב-WTA ביטלו טורנירים, ברנרד טומיץ' בבידוד. מאמן ספרדי בן 21, שסבל מלוקמיה, מת

צילום: רויטרס

כדורגל

פלמנגו הודיעה הערב שמאמן הקבוצה, ז'ורז'ה ז'סוס בן ה-65, ככל הנראה חולה בקורונה. על פי ההודעה, הבדיקה שלו חזרה "חיובית" ברמה "חלשה או לא סופית", והוא צפוי לעבור בדיקות נוספות. בהודעה נכתב שכל המועדון עבר בדיקה, והוא היה היחיד שבדיקתו לא נמצאה שלילית. רק לפני מספר ימים ז'סוס דרש שהליגה בברזיל תופסק לאור המגיפה העולמית. המאמן שמונה ב-2019 הפך לגיבור מקומי אחרי שסחף את פלמנגו אחרי שהוליך אותה לזכייה באליפות ובגביע ליברטדורס. "המאמן תחת השגחה", נמסר מהקבוצה, "כרגע מצבו יציב".

* ראש עיריית מוסקבה החליט לדחות את כל פעילויות הספורט שאמורות היו להתרחש בעיר עד 10 באפריל. לכן, המשחק בין צסק"א מוסקבה לזניט סנט פטרסבורג, שהיה אמור להתקיים ב-22 במרץ, נדחה ועדיין לא ברור מתי יתקיים.

מאמן הכדורגל הספרדי פרנסיסקו גרסיה מת בגיל 21 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. גרסיה אימן בקבוצת הנוער אתלטיקו פורטדה אלטה מהעיר מלאגה ולאחרונה אובחן כחולה בלוקמיה, מה שכמובן החליש את המערכת החיסונית שלו.

* בצ'לסי רותחים על הקשר הצעיר מייסון מאונט, שהפר את הוראות הבידוד ונראה משחק קט רגל עם כמה חברים, ביניהם אחד מחבריו הקרובים, שחקן ווסטהאם, דקלן רייס. כל שחקני ועובדי צ'לסי נשלחו לבידוד ביום שני שעבר אחרי שהתגלה ששחקן הקבוצה, קאלום האדסון-אודוי, נדבק בנגיף הקורונה. אבל מאונט בן ה-21 החליט לא להמתין שבוע כנדרש וביום ראשון התייצב באחד ממגרשי הכדורגל בטרנט פארק.

* עוד באנגליה: ארגון השחקנים שוקל לבטל את טקס פרסי העונה וכלל לא לבחור במצטיינים של העונה. סאדיו מאנה וג'ורדן הנדרסון נחשבים לפייבוריטים לזכייה בתואר "כדורגלן העונה" בפרמיירליג.

* נשיא ארגון השחקנים באיטליה, דמיאנו טומאסי, אמר: "מן הסתם בלתי אפשרי להמשיך את הליגה באפריל. אם הכל יילך כמו שצריך, אולי נוכל לחזור במאי או ביוני. אני בספק גדול אם ניתן יהיה לקיים את היורו, בעיקר בפורמט המקורי שלו".

* בוולנסיה עדכנו שאסקיאל גאראי ואליקים מנגלה, שחלו בקורונה, נמצאים במצב טוב, וכך גם שלושה עובדים נוספים של המועדון.

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן פלמנגו. GettyImages
גיבור מקומי. ז'סוס/GettyImages
שחקני נבחרת אנגליה, מייסון מאונט, דקלן רייס. GettyImages
חוסר אחריות. מאונט/GettyImages

כדורסל

* בליגה הספרדית הודיעו על השבתה זמנית של הליגה, אולם מספר קבוצות פנו לאיגוד בבקשה לבטלה באופן מלא.

* אולימפיאקוס אפשרה לשחקניה הזרים לעזוב את יוון על רקע המשבר, משום שבשבועות הקרובים לא צפויים משחקים בליגה היוונית או ביורוליג.

מה עושים בלי כדורגל? לגארי ליניקר יש הצעה לא רעה

טניס

* סבב טניס הנשים ה-WTA נדחה עד 2 במאי. בהודעה נכתב: "לאור התפרצות הקורונה, טורניר ה-WTA בשטוטגרט, איסטנבול ופראג לא יתקיימו. אנחנו מביעים את צערנו כלפי האוהדים הנאמנים שלנו, השחקנים, הספונסרים וכל אלה שתומכים בסבב הנשים. כל הטורנירים עד 2 במאי לא יתקיימו. נקבל החלטה בשבוע שלפני טורניר החימר באירופה לגביהם".

* הטניסאי האוסטרלי ברנרד טומיץ' הכניס את עצמו לבידוד. המדורג 200 בעולם, שדורג בשיאו במקום ה-17, אמר לתקשורת באוסטרליה: "התחלתי להרגיש לא טוב בימים האחרונים, עדיין לא עברתי בדיקה אבל יש לי את כל הסימפטומים של הקורונה. אני מניח שנדבקתי בזה אחרי שטסתי ממקסיקו למונטריי, אני כרגע במיאמי ונמצא בבידוד מכולם, כמו שהמליצו לי לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully