וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאופטימיות? ערן זהבי ודיא סבע חוזרים להתאמן ב-1 באפריל

19.3.2020 / 6:49

שחקני גוואנגז'ו R&F שנמצאים בבידוד בארץ אמורים לשוב לאימונים בתחילת החודש הבא. במועדון מעריכים שהליגה הסינית תיפתח בשבוע הראשון של חודש מאי

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

הספורט הישראלי יכול אולי לשאוב קצת אופטימיות בתוך הכאוס הגדול שהשתלט עליו, מהעובדה שערן זהבי ודיא סבע קיבלו תאריך רשמי לפתיחת האימונים של קבוצתם גוואנגז'ו R&F בסין - ה-1.4. זהבי וסבע כמו גם מאמן הכושר ערן שדו נמצאים כעת בארץ בבידוד אחרי ששבו לפני כמה ימים ממחנה האימונים של הקבוצה הסינית שנערך בדובאי. כמו כל ישראלי שחוזר מחו"ל הם נכנסו לבידוד של שבועיים כמו גם השחקנים הסינים של גוואנגז'ו שבעצמם הוכנסו לבידוד של שבועיים אחרי ששבו מדובאי לארצם.

בשלב הזה רק תחילת האימונים נקבעה במועד מסודר. באשר לפתיחת הליגה בסין הדברים עדיין לא נקבעו, אם כי ההערכה במועדון של זהבי וסבע היא שהליגה תיפתח בשבוע הראשון של חודש מאי.

דיא סבע, שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
בחזרה לשגרה? סבע/GettyImages

אם אכן כך יקרה זה יהיה כחודשיים וחצי אחרי המועד בו היתה אמורה להתחיל העונה. הליגה הסינית תוכננה להיפתח ב-22 בפברואר, אבל התפשטות הקורונה וקצב הנדבקים דחו אותה לסוף חודש מארס וכעת למועד שטרם נקבע. בתכנון המקורי זהבי וסבע היו אמורים לטוס ב-30 בינואר לגוואנגז'ו לפתיחת האימונים, אבל אז הוחלט שהם יישארו בארץ והחלו להתאמן כאן עם שדו ובמסגרות אחרות עד שיצאו למחנה האימונים בדובאי ב-1 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully