וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקבי, מדויק, סקורר: המספרים מאחורי העונה האדירה של שון וייסמן

הוא כבש 22 שערי ליגה, ב-21 משחקים, עם 75 איומים בלבד. יש לו שער מול כל יריבה בליגה, שיתוף פעולה נדיר עם מלך הבישולים, ומחמאות מהמאמן. האם החלוץ הישראלי ישבור גם את השיא של ערן זהבי?

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון סופג כרטיס אדום בטורניר ידידות

בשורות מעודדות לנבחרת ישראל לקראת משחקה מול סקוטלנד בקרב על היורו: שון וייסמן השווה אתמול (שבת) את שיא השערים של ליגיונר ישראלי באירופה, כשכבש צמד לרשת ראפיד וינה ב-2:2 הדרמטי.

וייסמן הגיע למחזור ה-22 עם 20 שערים, השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשלים צמד בדקה ה-73 - שניהם בנגיחות מבישולים של מיכאל לינדל - אבל ראפיד איזנה בתוספת הזמן וממשיכה להקדים את וולפסברגר.

בכך השתווה וייסמן למונס דאבור, שלפני שנתיים כבש 22 שערי ליגה, גם כן באוסטריה, ב-32 משחקים במדי רד בול זלצבורג. החלוץ לא שותף העונה רק פעם אחת בליגה, כך שהוא הגיע למספר הזה אחרי 21 משחקים בלבד. השיא של ליגיונר ישראלי שייך לערן זהבי עם 29 שערים בעונה האחרונה במדי גוואנגז'ו R&F הסינית.

נגד ראפיד וייסמן איים 4 פעמים וכבש פעמיים. כמה שזה נשמע מדהים, זה היה אפילו פחות מהממוצע שלו. חלק מסיפור ההצלחה של החלוץ הישראלי הוא בדיוק. 75 איומים על השער, 42 מהם למסגרת ו-22 שערים.

שחקני וולפסברגר, מיכאל לינדל, שון וייסמן. GettyImages
שת"פ פורה. וייסמן עם לינדל/GettyImages

כאמור, המספרים של וייסמן מרשימים, ובעיקר עקביים. אחרי שכבש אתמול מול ראפיד - הוא השלים כיבוש שער מול כל הקבוצות בליגה האוסטרית (סך הכל 11 יריבות). ב-30 משחקים בכל המסגרות, מאזנו עומד על 29 שערים ו-4 בישולים - כלומר מעורב בגול (שער או בישול) אחת ל-77 דקות. הוא הגדיל את הפער בפסגת טבלת הכובשים לשישה שערים: פאטסון דאקה מרד בול זלצבורג עדיין שני, עם 16.

מי שבישל לוייסמן את הצמד נגד ראפיד היה מיכאל לינדל. הקשר הוותיק מוליך את המירוץ למלך הבישולים בליגה האוסטרית עם 14 ושימו לב למספר הבא: אחרי אתמול, 9 מהבישולים שלו בליגה היו לחלוץ הישראלי. או אם תרצו, 9 מ-22 שערי הליגה של וייסמן בושלו על ידי הקפטן בן ה-34.

לינדל אגב, בישל לישראלי גם את הכיבוש באולימפיקו נגד רומא בליגה האירופית, כך שבכל המסגרות הם מגיעים ל-10.

שני השערים של וייסמן הגיעו בנגיחות, אחרי שני כדורים חופשיים של לינדל. המאמן פרדיננד פלדהופר: "לינדל? הבעיטות החופשיות שלו מדהימות, זה לא סוד. ושון, כמו תמיד ובמיוחד היום, נתן הכל בשביל הקבוצה. גם בהתקפה וגם בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully