וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן השווה את שיא השערים של שחקן ישראלי באירופה

חלוץ וולפסברגר כבש צמד ב-2:2 מול ראפיד וינה והגיע ל-22 שערים, כמו שעשה מונס דאבור בזלצבורג. שער ניצחון לרפאלוב, אלחמיד חזר לשחק

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לניצחון של הפועל תל אביב על הפועל רעננה ברבע גמר הגביע

שון וייסמן השווה הערב (שבת) את שיא השערים של ליגיונר ישראלי באירופה, כשכבש צמד לרשת ראפיד וינה ב-2:2 הדרמטי שהשאיר את האורחת במקום השלישי באוסטריה. וייסמן הגיע למחזור ה-22 עם 20 שערים, השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשלים צמד בדקה ה-73 - שניהם מבישולים של מיכאל לינדל - אבל ראפיד איזנה בתוספת הזמן וממשיכה להקדים את וולפסברגר. בכך השתווה וייסמן למונס דאבור שלפני שנתיים כבש 22 שערי ליגה, גם כן באוסטריה, ב-32 משחקים במדי רד בול זלצבורג. החלוץ לא שותף העונה רק פעם אחת בליגה, כך שהוא הגיע למספר הזה אחרי 21 משחקים בלבד. השיא של ליגיונר ישראלי שייך לערן זהבי עם 29 שערים בעונה האחרונה במדי גוואנגז'ו R&F הסינית.

* עוד בשורות טובות לנבחרת ישראל: פחות משלושה שבועות לפני חצי גמר הפלייאוף מול סקוטלנד בקרב על העלייה ליורו 2020, חאתם עבד אלחמיד חזר לשחק במדי סלטיק. המגן בן ה-28, שנפצע בנובמבר במשחק מול לאציו בליגה האירופית וחזר לסגל בשבוע שעבר, שותף לתשע דקות כמחליף בניצחון הביתי הקליל 0:5 על סט. מירן וסחט פנדל בדקה ה-89 שאותו קאלום מקגרגור תרגם לשער. ניר ביטון הוצב שוב כבלם והשלים 90 דקות. בשורות פחות טובות הגיעו מכיוון לי גריפית'ס, שכיכב עם שלושער ובישול ושיפר את מעמדו בקרב על המקום בחוד של נבחרת סקוטלנד.

* ליאור רפאלוב כבש את שער הליגה ה-11 שלו במדי אנטוורפן, ב-0:1 על קורטרייק. הקשר הוותיק נכנס כמחליף בדקה ה-74 ומצא את הרשת בכדור נייח מקצה הרחבה אחרי 10 דקות.

שחקני סלטיק לי גריפית'ס, ניר ביטון. GettyImages
צריך להיזהר מהחבר. ניר ביטון לצד לי גריפית'ס שחגג שלושער/GettyImages

* אלי דסה שיחק 90 דקות ב-0:1 של ויטסה ארנהם על טוונטה במחזור ה-26 בליגה הההולנדית. ויטסה מדורגת במקום השישי בטבלה.

* תומר חמד שיחק שבע דקות כמחליף ולא הצליח למנוע מצ'רלטון הפסד ביתי 1:0 למידלסברו. הקבוצות החליפו מקומות ולראשונה העונה צ'רלטון נמצאת מתחת לקו האדום, מרחק שתי נקודות מחוף מבטחים.

* אופיר מרציאנו פתח כהרגלו בשערה של היברניאן, שאיבדה יתרון מול אברדין והפסידה 3:1 בחוץ. היבס עדיין במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון בסקוטלנד.

* אמיר עגייב חזר להרכב סומגאיט, שהובסה 5:0 במשחק החוץ שלה מול גבאלה, המדורגת אחרונה בליגה האזרית. סומגאיט נותרה במקום הרביעי, אבל רק ארבע נקודות מעל גבאלה אחרי 20 מחזורים.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פראלימני, שסיימה ב-1:1 ביתי מול אולימפיאקוס ניקוסיה בפתיחת הפלייאוף התחתון בקפריסין ונמצאת שתי נקודות מעל הקו האדום.

* קני סייף שיחק 13 דקות ב-4:4 המשוגע של לכיה גדנסק בחוץ מול זגלבי לובין, שחזרה מפיגור 4:2. לכיה במקום השביעי בליגה הפולנית, מרחק ארבע נקודות מקרקוביה המדורגת שנייה ו-13 מלגיה ורשה שדוהרת לעבר האליפות.

* אדי גוטליב ישב על הספסל ולא שותף ב-0:2 הביתי של אורנבורג על ארסנל טולה במחזור ה-21 בליגה הרוסית. אורנבורג התקדמה למקום ה-11, מרחק שלוש נקודות מהמקום המוליך למבחנים וארבע מעל הקו האדום.

* שי בן דוד ישב על הספסל של טרפאני, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול אמפולי שאירחה ללא קהל בליגה השנייה באיטליה. טרפאני פספסה ניצחון בגלל שער עצמי של לוקה פליארולו בדקה ה-87 ונותרה מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully