וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המפתיע של קבוצות ליגת העל: פנו ישירות למשרד הבריאות

18.3.2020 / 21:31

אחרי שלא אהבו את המכתב מהמנהלת, תשע קבוצות הלכו "מאחורי הגב" שלה על מנת לברר עם משרד הבריאות האם אימוני כדורגל צריכים להתקיים. היו"ר כלפון: "זו מדינה דמוקרטית"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

באופן מפתיע, פנו היום (רביעי) תשע קבוצות מליגת העל בכדורגל ישירות לפרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, וביקשו לדעת האם הן מורשות להתאמן לאור ההנחיות המקיפות שיש כרגע על הציבור בעקבות התפשטות הקורונה. כזכור, אתמול שיגרה מנהלת הליגות מכתב לקבוצות ובו מסרה כי אין שום שינוי בהנחיות משרד הבריאות ושהן צריכות להתאמן תחת המגבלות האחרונות (של עשרה שחקנים מקסימום ביחד בכל פעם). עוד הוסיפה המנהלת במכתב שעל הקבוצות להיות ערוכות בכל רגע לחזרה למשחק פעיל בתוך חמישה ימים.

עומרי אלטמן אימון הפועל תל אביב. אתר רשמי, אתר רשמי
מותר או אסור? הפועל תל אביב מתאמנת/אתר רשמי, אתר רשמי

מתברר שבקבוצות ליגת העל לא אהבו, בלשון המעטה, את המכתב, ותשע מהן פנו אל עו"ד רועי רוזן על מנת שישלח מכתב בשמן ישירות למשרד הבריאות ויבקש לדעת האם אכן הן רשאיות להתאמן. לדברי גורם באחת הקבוצות, עד עכשיו לא התקבלה תשובה מפרופסור גרוטו. לעומת זאת, במנהלת הליגה, שקיבלה בעצמה את המכתב מעו"ד רועי רוזן ולא אהבה את הפנייה הישירה למשרד הבריאות, אמרו שפרופסור גרוטו השיב שההנחיות שהוא נתן למנהלת הליגות תקפות עבור כל הקבוצות גם הערב.

יש לציין כי חמש הקבוצות שלא חתמו על המכתב למשרד הבריאות הן מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד - מה שמלמד כנראה על סוג של פער בין התחושות שיש בקרב המועדונים הקטנים יותר לעומת הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי ביחס למנהלת הליגות.

יושב ראש המנהלת ארז כלפון הגיב: "זו מדינה דמוקרטית. אם אנשים רוצים לפנות למשרד הבריאות כי הם חוששים, זה בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully