וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאים חוששים, הוועד האולימפי מנסה להרגיע

מארגני אולימפיאדת טוקיו 2020 עדיין מסרבים להודיע על שינוי כלשהו בתאריך של המשחקים האולימפיים, וחלק מהספורטאים מודאגים: "יש דברים חשובים יותר לדאוג לגביהם"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: ספורטאים מדגימים כיצד לעשות ספורט בבידוד

משבר הקורונה המשתולל ממשיך לגרום לכאוס בעולם הספורט כשמירב העיניין מופנה למשחקי טוקיו 2020. אי ודאות רבה שוררת סביב קיומה של האולימפיאדה, כשחלק מראשי המשלחות והצוותים המקצועיים הודיעו כי הם מתכוננים כרגע למשחקים כאילו יתקיימו כסדרם, בעוד לא מעט משתתפים מביעים דאגה בעקבות המצב.

לאחר שאמש (רביעי) ניסה נשיא הוועד האולימפי להרגיע וטען כי ההכנות לאולימפיאדה ממשיכות כרגיל, היום התבטא נשיא הוועדה המארגנת לורד סבסטיאן קו בנוגע לקיום האולימפיים המיועדים להתקיים בקיץ הקרוב. "עד שלא ייגמרו ארבעת החודשים שנותרו לנו, אני מציע לא לצאת בהצהרות", אמרו קו בראיון ל-BBC. "אף אחד לא אומר שהמשחקים יתקיימו ויהי מה. אם נצטרך בסופו של דבר לשנות את התאריך, אז נשנה. הכל אפשרי".

לקראת טוקיו 2020. AP
המשחקים האולימפיים יתקיימו כסדרם?/AP

בעוד קו נשמע אופטימי יחסית, האלוף האולימפי לשעבר בחתירה סר מת'יו פינסנט טען כי "הוא לא רואה הרבה ברירה" מלבד דחיית או ביטול המשחקים האולימפיים. "אני חושב שיש דברים הרבה יותר חשובים לדאוג לגביהם בשלב הזה בחזית העולמית", אמר מי שזכה ארבע פעמים במדליית הזהב במשחקים האולימפיים. "ברוב אירופה ואסיה אירועי הספורט פסקו לגמרי, בהוראת הממשלות. אני לא רואה באיזה דרך יכול ספורטאי להתאמן ולהתכונן למשחקים בצורה יעילה - אפילו כאינדיבידואל - אבל בטח בענפים הקבוצתיים".

ספורטאי אולימפי נוסף, ההלך טום בוסוורת', טען גם הוא כי "זאת נראה החלטה לא פשוטה, ואפילו קשה מאוד לקבל, אבל לפי איך שאני רואה את זה המשחקים האולימפיים בטוקיו צריכים להיות מבוטלים או להידחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully