וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אישרה לפול גרובס לשוב לארצו, קרית שמונה הכריזה על קיצוץ של 23%

19.3.2020 / 20:26

עדכונים שוטפים: עוזר המאמן של הירוקים קיבל אישור לטוס לאנגליה. עירוני נס ציונה הוציאה את עובדי המועדון לחל"ת, בקרית שמונה בחרו לקצץ. ז'ראלדש דיבר על המצב בישראל בראיון בפורטוגל: "אני מנסה לשמור על כושר בבית"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

בדומה לשאר מדינות העולם, גם הספורט בישראל ממשיך להיפגע מהתפשטות נגיף הקורונה. בכדורגל הישראלי לא בטוחים איך להתנהל ושוקלים מספר אפשרויות, שחייני נבחרת ישראל ששבו מחו"ל נכנסו לבידוד. כל העדכונים והדיווחים.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה עם פול גרובס. לילך וייס רוזנברג
שב למולדתו. פול גרובס לצד מרקו בלבול/לילך וייס רוזנברג

* עוזר המאמן של מכבי חיפה פול גרובס ומאמן הכושר נאיל קלארק טסו לאנגליה באישור המועדון כדי לשהות עם משפחותיהם. באתר הקבוצה נכתב כי השניים צפויים לשוב לארץ בסוף החודש.

* עירוני נס ציונה הצטרפה לרשימת הקבוצות שהוציאו את שחקניהן לחופשה ללא תשלום. בהודעת המועדון נכתב: "מתוך דאגה לשלום כלל השחקנים, הצוות המקצועי והניהולי, בני משפחותיהם, קרוביהם ומכריהם, לאחר שיקול דעת וחשיבה מעמיקה הוחלט על הוצאת כלל עובדי המועדון לחופשה ללא תשלום עד להודעה חדשה. אנו מייחלים ומאחלים לכל אוהדינו ולכל העוסקים בענף שתקופה חשוכה זאת תחלוף במהרה ונוכל לשוב ולעסוק במשחק אותו כולנו כל כך אוהבים".

* עירוני קרית שמונה לעומתה הודיעה על קיצוץ שכר רוחבי, ומסרה: "בשל נגיף הקורונה והשלכותיו על המשק בישראל בכלל ועל מועדוני הכדורגל בפרט, הגיע מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קרית שמונה, יחד עם שחקני הקבוצה ושאר הצוות לסיכום על קיצוץ של כ 23% משכרם של כלל עובדי המועדון. המועדון החריג את חיילי צה"ל המשחקים בשורות המודעון ולהם ישולם כאמור שכר מלא".

* אנדרה ז'ראלדש, מגן מכבי תל אביב, נמצא בישראל בדומה לרוב זרי הקבוצות. "בתל אביב לא משחקים כבר שבועיים", אמר המגן בראיון בפורטוגל. "האימון האחרון שלנו היה ביום שישי, ולכן אני מנסה להתאמן ולשמור על כושר בבית. בנוגע לשגרת החיים, הכול השתנה - כל מה שלא חיוני פשוט סגור".

* יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, בראיון לוואלה! ספורט: "זהו המשבר הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי. אני . מעריך שהקיצוץ של השחקנים יהיה משמעותי. האינטרס של כל מי שבענף כולל התקשורת שהליגה הזו תגיע לסיומה". לידיעה המלאה

* נשים: בפגישה בה השתתפו יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, וצוות החירום של ארגון השחקנים בראשות ראש חטיבת הספורט, ניר אלון ומנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף, הוחלט על שילוב כוחות שיסייע לטיפול במשבר.

דניס לוקטב, דניאל נמיר, תומר פרנקל' גל כהן גרומי, נבחרת השליחים שחייה. איגוד השחייה, אתר רשמי
יישארו בבידוד בזמן הקרוב. שחייני הנבחרת/אתר רשמי, איגוד השחייה

ענפים נוספים

* מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל חתמה היום על הסכם עם ארגון השחקנים והשחקניות לפיו השחקניות יצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה. יו"ר מנהלת הליגה הילה קניסטר בר דוד: "מדובר בהסכם חשוב ומאוזן, אשר יאפשר לקבוצות הליגה אוויר לנשימה בתקופה קשה זו. ההסכם שומר על זכויותיהן של השחקניות הישראליות שהן שותפות שלנו לדרך ודווקא בימים קשים אלו, חשוב לנו להביא בשורה ומסר של אחדות ושותפות, בין הנהלות קבוצות ליגת העל לשחקניות".

* שחייני נבחרת ישראל בשחייה, אשר שהו בחודש האחרון במרכז המצוינות של איגוד השחייה בסן דייגו, יחזרו לישראל בעקבות משבר הקורונה. הם ייכנסו, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לבידוד משותף של 14 יום, במתחם בו תהיה גם בריכת שחייה על מנת שימשיכו לשמור על שגרת אימוניהם. השחיינים אשר ישובו לישראל הם תומר פרנקל, דניס לוקטב, מירון חרותי, אנסטסיה גורבנקו, רון פולונסקי, לאה פולונסקי וגל כהן גרומי, איתם ישהה במתחם המשותף גם המאמן חנן שטרלינג. השחיינים אשר יישארו בארה"ב לבקשתם הם אנדראה מורז ומרקוס שלזינגר, אשר משפחותיהם גרות בארה"ב.

* איגוד הכדוריד הודיע: "יו"ר האיגוד טל לביא מוביל מהלך לפיו בעונת המשחקים הבאה הכדוריד הישראלי יפעל על טהרת הישראלים. הנושא יובא להצבעה בישיבת ההנהלה הקרובה, כאשר משרד הבריאות יתיר לחזור לפעילות ולהתכנסות של יותר מעשרה אנשים בחדר אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully