וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחיות הסגר החדשות של מנהלת ליגת העל: כל האימונים יופסקו

20.3.2020 / 14:15

משרד הבריאות הבהיר: במסגרת התקנות החדשות, יחול איסור גורף לקיום אימונים. יו"ר המנהלת ארז כלפון: "בטוח שכל קבוצה תשמור על שחקניה בכושר". הישראלים של הפועל חדרה הוצאו לחל"ת, השחקנים הזרים של סקציה נס ציונה עזבו. אורי ששון: "יהיה הזוי אם האולימפיאדה תידחה"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

כדורגל

* סקציה נס ציונה הודיעה: "בעקבות ההנחיות החדשות ממשרד הבריאות החליטו השחקנים הזרים לטוס חזרה למדינותיהם ולשהות לצד משפחותיהם וקרוביהם בימים קשים אלה. סביאן לילאי ויחמיר היקה ישובו הלילה לאלבניה, דריס וייטנס ומשפחתו לבלגיה, סקו טורה לגמביה ולפני מספר ימים מוסא מאזו שב לניז'ר. כמועדון, אנו מחויבים לשמור על שלום השחקנים, ומבינים את הצורך להיות בחיק המשפחה בעת הזו ומכבדים את החלטתם בתקווה כי המצב ישוב לקדמותו במהרה".

* מנהלת ליגת העל הודיעה: במסגרת התקנות החדשות של משרד הבריאות, כל אימוני הקבוצות ייפסקו באופן גורף. בשלב זה, האיסור תקף לשבוע הקרוב.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות אמר בתגובה: "צו השעה מחייב את הקבוצות להפסיק את האימונים המאורגנים כפי שבוצעו עד עכשיו במתכונת בסיסית עליה אני רוצה להודות באופן אישי לפרופסור גרוטו שגילה הבנה גדולה לצרכים הספורטיביים של הקבוצות, גם בימים קשים אלו. אני בטוח כי כעת כל קבוצה תדע לתת לשחקניה הנחיות לשמירה על הכושר הגופני לתקופה זו באופן שיקל על כולם חזרה לפעילות כשיתאפשר באופן מיטבי.אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ואני מבטיח לאוהדים שנעשה ככל שביכולתנו על מנת שהליגות יגיעו לסיומן, גם אם זה יהיה במועד מאוחר יחסית בהתאם להוראות משרד הבריאות. בימים אלו שמירה על בריאות הציבור היא המשימה החשובה ביותר".

* שחקני מ.ס אשדוד מקווים שההתחייבות של המועדון לא להקפיא שכר בחודשיים הקרובים תישאר בתוקף: "לא נופתע אם הקיצוץ יהיה מינורי". לידיעה המלאה

* בבית"ר ירושלים מנסים להעריך את הנזק הכספי שייגרם בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. בבית"ר מעריכים שבעונה הנוכחית לבדה תפסיד הקבוצה יותר מ-10 מיליון שקל, כאשר חלק מהנזקים ייגררו לעונה הבאה. לידיעה המלאה

* הפועל חדרה הודיעה: "לאחר התלבטויות ארוכות וקשות עקב השבתת ענף הכדורגל, וההוראות החדשות והחד משמעיות של משרד הבריאות המחייבות להשבית גם את האימונים, החלטנו להוציא את כל עובדי המועדון, כולל השחקנים והצוות המקצועי, לחופשה ללא תשלום עד שהמצב יירגע והליגה תחזור לפעילות. כולנו תקווה שניפגש במהרה ונחזור לעסוק בענף שאנו כה אוהבים". יש לציין שהחופשה ללא תשלום תקפה רק לישראלים, כשבמועדון דנו עם הזרים על כמה אופציות, שאחת מהן היא הישארות בהתאם לקיצוץ. ייתכן שחלק מהזרים יבקשו שחרור והתרת חוזה מיידית וייסעו בחזרה לביתם. הזרים ביקשו לחשוב על הדברים והצדדים ישוחחו שוב בראשון.

שחקן מכבי חיפה, יאניק וילדסחוט. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
גם האימונים המצומצמים הסתיימו. שחקני מכבי חיפה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

כדורסל

* הזרים האמריקאים שהחליטו להישאר בישראל ייאלצו לחזור למולדת? ממשלת ארצות הברית קוראת לשחקנים שנשארו באירופה לחזור, ומאיימת שמי שלא יחזור בקרוב לא יורשה להיכנס לגבולותיה.

ענפים נוספים

הג'ודוקא אורי ששון, כמו כל שאר ספורטאי ישראל שאמורים להשתתף באולימפיאדה, לא בטוח מה צופן העתיד. בינתיים, כשהוא בביתו, הציע לעוקביו באינסטגרם לשאול אותו שאלות, שעל חלקן הוא ענה בהרחבה.

"יהיה הזוי אם יבטלו או ידחו את האולימפיאדה. התכוננתי שלוש שנים וחצי לזה, בידיעה שאני שוב אוכל לזכות במדליה אולימפית ואולי אפילו בצבע זהב. ברור שעוברת לי בראש המחשבה שהאולימפיאדה תתבטל או תידחה ואם זה יקרה זה יבאס אותי מאוד כי הקרבתי המון בשביל זה. בכל מקרה, אני לא חושב שאפרוש אחרי טוקיו".ֿ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully