וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במ.ס. אשדוד: "לא נופתע אם הקיצוץ יהיה מינורי"

20.3.2020 / 8:07

השחקנים מקווים שההתחייבות של המועדון לא להקפיא שכר בחודשיים הקרובים תישאר בתוקף: "אף אחד כאן לא מרוויח מיליונים"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: אימון הפועל תל אביב בצל הקורונה

בזמן שמרבית קבוצות ליגת העל טרם החליטו אם להגיע להבנות עם שחקניהן על קיצוץ רוחבי או פשוט לשלוח אותם למוסד לביטוח לאומי כדי לדרוש דמי אבטלה בגין חל"ת הקורונה, שחקני מ.ס. אשדוד עדיין מקווים כי ההודעה שיצאה מהמועדון בדיוק לפני שבוע תישאר בתוקף. בהודעה האחרונה של הקבוצה ביום שישי שעבר, פורסם מטעמה כי בחודשיים הקרובים לא תהיה הקפאת שכר בקבוצה.

מבחינת השחקנים משמעות הדבר היא שאת משכורת חודש מרץ הם יקבלו וכך גם את משכורות חודש אפריל. אלא שמאז אותה הודעה של הקבוצה, נדבקו עוד מאות חולים ולא ברור מתי ניתן יהיה לחזור כאן לשגרה, מה שאומר שאולי בכל זאת גם מ.ס. אשדוד תודיע בקרוב על קיצוץ.

שחקנים בקבוצה אמרו אמש: "לא נופתע אם יהיה כאן קיצוץ מינורי בלבד או שלא יהיה קיצוץ בכלל. אין כאן שחקנים שמרוויחים מיליונים כמו בקבוצות אחרות וג'קי בן זקן נמצא בקשר מאוד הדוק עם חלק מהשחקנים, לכן לא יפתיע איש במועדון אם בניגוד לקבוצות אחרות שמקצצות מינימום 20 אחוז, באשדוד לא יקצצו בכלל או שיעשו קיצוץ קל בלבד".

משה אוחיון עם רן בן שמעון לפני אימון מ.ס. אשדוד. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
השחקנים אופטימיים. רן בן שמעון ומשה אוחיון/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

במועדון החליטו לא לקיים אתמול אימון במקום משחק האימון שתוכנן מול הפועל רמת גן עוד כשהכל היה פחות שחור ממה שהוא כעת. במוצאי שבת יחליטו במועדון אם יש בכלל טעם לחזור להתאמן וזאת במידה שמשרד הבריאות לא יקדים ויודיע כבר היום על ביטול ההיתר לאימוני קבוצות ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully