וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר משנתיים של ניסיונות התאוששות: ז'אורז'יניו פרש מכדורגל

20.3.2020 / 6:50

קשר בית"ר תולה את הנעליים בגיל 28 בלבד אחרי שלא הצליח להתגבר על הפציעה. בבית"ר מעריכים: נזקי הקורונה - יותר מ-10 מיליון שקל

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים ממליצים כיצד לשמור על כושר בבידוד

הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, אחד הזרים האיכותיים ששיחקו בישראל בעשור האחרון, נאלץ לפרוש מכדורגל בגיל 28 בשל פציעה. בשנתיים וחצי האחרונות הקשר ששיחק בבני סכנין ובית"ר ירושלים, סבל מפגיעה בסחוס של הברך שבעקבותיה עבר שני ניתוחים וניסה לחזור למגרשים פעמיים ללא הצלחה.

הברזילאי הגיע לישראל בקיץ 2015, שיחק שנתיים בבני סכנין במהלכן הבקיע 13 שערים והיה אחד הזרים הבולטים בליגה ולאחר מכן חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. הוא הספיק לשחק בבית"ר רק במשך כמה חודשים לפני שנפצע בברך. בינואר האחרון הגיע השחקן להבנות עם בית"ר על התרת חוזהו והיה אופטימי לגבי האפשרות לחזור לשחק בקבוצה אחרת, אולם בסופו של דבר הרים ידיים.

שחקן הפועל חיפה רסמוס סיוסטדט עם שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
סיום מריר לקריירה. ז'אורז'יניו במדי בית"ר/ברני ארדוב

במקביל, בבית"ר ירושלים מנסים להעריך את הנזק הכספי שייגרם בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. בבית"ר מעריכים שבעונה הנוכחית לבדה תפסיד הקבוצה יותר מ-10 מיליון שקל, כאשר חלק מהנזקים ייגררו לעונה הבאה. הפגיעה במכירת כרטיסים, בהכנסות מזכויות שידור, תקציבים מהטוטו, פיצוי בעלי מנוי, פיצוי לילדי מחלקת הנוער ולספונסרים יגרמו למועדון נזק שיפגע משמעותית בתקציב העונה הבאה.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "כל שחקן או אדם בענף צריך להתפלל שיקצצו לו רק 20% גם בעונה הבאה. הנזקים הם אדירים ואם זה לא ייגמר מהר, זה יהפוך לקטסטרופה כלכלית לכל מי שיש לו חלק בענף, בדיוק כמו בכל המשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully