וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב עשויים לפנות לבוררות ולבקש להשתחרר

26.3.2020 / 15:32

כמה משחקני האדומים קיבלו ייעוץ משפטי ושוקלים לדרוש לעזוב בדין מפוטר אם ההנהלה לא תחזור בה מהוצאתם לחל"ת. פרסמן ורודריגס התחרטו והסכימו לחתום על חוזה מקוצץ, השחקנים עם המשכורות הנמוכות טוענים שצריך לחזור למשא ומתן

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בוידאו: האימון האחרון של הפועל תל אביב

לאחר שאתמול (רביעי) שחקני הפועל תל אביב לא הגיעו להבנות עם המועדון והוחלט להוציאם לחל"ת, במהלך היום נוצרים סדקים וייתכן כי השיחות בין הצדדים יחודשו. לאחר שאמש הזרים רודריגס ופרסמן קיבלו מכתב לפיו בעקבות סירובם לחתום על הקיצוץ הם משוחררים ונדרשים לטוס לביתם, היום השניים חזרו בהם והסכימו לחתום על חוזה מקוצץ.

הבעיה במועדון מגיעה היום משחקנים בעלי משכורות נמוכות, שטוענים שצריך לחזור לשולחן המו"מ ולנסות למצוא פתרונות. אחד השחקנים אמר: "נכון שהבכירים נפגעים הכי הרבה, כואב לכולם עליהם כי הם מנהיגים, אבל לחלק כאן חל"ת זה רע מאוד, צריך להמשיך לשבת ולמצוא פיתרון, גם ההנהלה צריכה להיות יותר אחראית, באף מועדון לא מציעים להוריד 70% לבכירים, שיישבו ביחד וימצאו פתרונות שטובים לכולם ולא חל"ת".

כמה מהשחקנים כבר קיבלו ייעוץ משפטי לגבי האפשרות שיפנו לבוררות במטרה להשתחרר מחוזיהם ולהתפטר בדין מפוטר אם ההנהלה לא תחזור בה מהחלטתה להוציאם לחל"ת. יש לציין שבהודעה של ההנהלה לשחקנים לא הוזכר תאריך סיום החל"ת, אלא נכתב שמדובר בחופשה "עד חזרה לפעילות".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם אוראל דגני. דני מרון
"ההנהלה צריכה להיות יותר אחראית"/דני מרון

אגב, יש לציין שהבכירים כמו אוראל דגני, עומר דמארי, מאור בוזגלו ועמרי אלטמן מוכנים לקצץ מעל מחצית משכרם על מנת שהצעירים לא ייפגעו והקבוצה תימנע מיציאה לחל"ת. "אנחנו מפסידים הכי הרבה בחל"ת", אמר אחד מהם. "יותר מכל אחד מהצעירים, נרוויח כמוהם דמי אבטלה, אבל צריך לעמוד על הזכויות שלנו. צריך להגיע להסכמות ולא להרוג אותנו ולשנות הסכמים".

כזכור, בוזגלו יצא כנגד החלטת המועדון ורצה להקים ארגון שחקנים חדש כדי להתמודד עם הסיטואציה ואילו דגני כתב לאחר מכן בפוסט: "הוצג לנו מתווה הקיצוץ שנע בין 20 אחוזים משכר החיילים ועד ל-70 אחוז בשכר הבכירים.לאחר מגעים שהתקיימו בינינו, השחקנים, לבעלים, הגענו למתווה של קיצוץ מוסכם וגם להחזרים במקרה שהליגה חוזרת להתקיים כסדרה.לצערנו, ואין טעם או רצון לחפש אשמים כרגע, המועדון חזר בו מההסכמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully