וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: אדם סילבר והמנהלים הבכירים ב-NBA יקצצו 20 אחוזים משכרם

קומישינר הליגה ועוד כ-100 בכירים יקצצו: "זמנים חסרי תקדים". רצון לקיים את טור דה פראנס למרות הכול, סרחיו רודריגס: "ראיתי איך הכול במילאנו מתמוטט"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

כדורגל

* אחרי סיום תקופת הבידוד שלו, דייגו גודין עזב את איטליה וחזר לאורוגוואי, כמו שבעה שחקנים נוספים של אינטר. הבלם האורוגוואי אמר בחשבון האינסטגרם שלו: "עזבתי את איטליה באישור המועדון, הרופאים ורשויות הבריאות. אני חייב להיות בבידוד גם כאן ואני ממליץ לכולם להישאר בבית. זו הדרך היחידה להתמודד עם המגיפה הזו. תקשיבו לכל ההוראות. אני שולח חיבוק, נעבור את זה יחד".

* אנג'לו די ליביו, שחקן יובנטוס ונבחרת איטליה בעבר, קרא להכריז על השבתת הליגה. "הגיע הזמן לסגור הכול ולבטל את העונה הזו", אמר ל"טוטוספורט" שחקן העבר בן ה-53. "אין טעם לחזור לשחק, אנשים חושבים כרגע על הכול חוץ מכדורגל. לא ברור מתי אפשר יהיה לחזור, כל המערכת תיקלע לקשיים. הצעד הנכון יהיה לבטל את העונה הזו ולהתחיל מחדש ביולי או באוגוסט. זו הדרך היחידה להציל את הכדורגל האיטלקי. הווירוס הזה הכה בנו כמו ברק. זה הפתיע את כולנו וזרע פחד ודאגה במדינה".

* קונמבול, ארגון הכדורגל של דרום אמריקה, הציע לקבוצות שמשחקות בגביע ליברטדורס וגביע סודאמריקנה (המפעלים המקבילים לליגת האלופות והליגה האירופית, בהתאמה) מקדמה של 60 אחוזים מכספי המענקים. במפעלים משתתפות 76 קבוצות וחלקן כבר נאלצו לבצע קיצוצים נרחבים ולשלוח עובדים לחופשות ללא תשלום.

* אצטדיון סנטיאגו ברנבאו, ביתה של ריאל מדריד, יהפוך למרכז סיוע למאבק בקורונה. ספרד ספרה עד כה יותר מ-4,000 מקרי מוות ונמצאת במצב חירום עם יותר מ-56 אלף חולים, כך שהודעת המועדון על הפיכת האצטדיון למרכז לתרומות ואיסוף של ציוד רפואי, תסייע לבתי החולים ולצוותים שנמצאים בחזית.

* ארבע הנציגות הגרמניות בליגת האלופות העונה - באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד, ר.ב. לייפציג ובאייר לברקוזן - החליטו להקים קרן בסך 20 מיליון יורו כדי לסייע לקבוצות אחרות בליגה הבכירה ובליגה הגרמנית השנייה להתמודד עם בעיות כלכליות אפשריות בעקבות משבר הקורונה.

כדורסל

* כ-100 מהמנהלים הבכירים ב-NBA יקצצו 20 אחוזים משכרם בעקבות המשבר הכלכלי שהגיע עם התפשטות הקורונה, כך דיווח העיתונאי אדריאן ווז'נרובסקי ב-ESPN. בין המקוצצים יהיו גם הקומישינר אדם סילבר וסגנו מארק טייטום. "אלו זמנים חסרי תקדים וכמו חברות אחרות בכלל המשק, עלינו לנקוט בצעדים קצרי טווח כדי להתמודד עם ההשפעה הכלכלית הקשה על העסק והארגון שלנו", אמר דובר ה-NBA מייק באס לווז'נרובסקי.

* כריסטיאן ווד, שחקנה של דטרויט פיסטונס שהיה אחד מאלה שבדיקת הקורונה שלהם חזרה חיובית לפני כשבועיים, קיבל סדרת בדיקות שליליות ואינו חולה בקורונה.

* סין הכריזה על עצירה לאלתר החל ממחר של כניסת הזרים למדינה, בגלל התפשטות נגיף הקורונה בעולם, וזאת בזמן ששחקני הכדורסל עושים דרכם למדינה בתקווה לחדש את הליגה שעתידה כרגע מעורפל. המצב משפיע כמובן גם על ליגת הכדורגל שנמצאת בהמתנה. לשמחתם, ערן זהבי ודיא סבע כבר הספיקו לנחות בסין.

* סרחיו רודריגס, שחקנה הספרדי של ארמאני מילאנו, התראיין ל"מארקה" ואמר: "כבר בסוף פברואר ראינו במילאנו שזה הולך להיות רע מאוד. שום דבר במילאנו לא היה נורמלי, העיר עברה להילוך איטי. ראיתי את הכול מתמוטט. אני לא יודע מתי אפשר יהיה לחזור לשחק. הווירוס הזה גורם לכולנו להעריך עוד יותר את מה שיש לנו".

* צסק"א מוסקבה הודיעה לשחקניה כי הם רשאים לחזור למדינותיהם. נשיא המועדון אנדריי ואטוטין: "החלטנו להפסיק להתאמן על בסיס יומי, בהתאם למידע החדש מהיורוליג וליגת ה-VTB. נעשה הכול כדי לסייע לשחקנים שנשארים במוסקבה לשמור על כושר. אני בטוח שגם האחרים יעשו את זה. אנחנו מקווים לטוב, אבל אין אפשרות אחרת כרגע. עוד נחזור, זו לא פרידה".

טור דה פראנס 2017. רויטרס
הפעם בלי אנשים בצדי הדרך? טור דה פראנס/רויטרס

ענפים נוספים

* טור דה פראנס 2020 עשוי להתקיים למרות הכול. אחרי דחיית היורו, האולימפיאדה ושלל אירועי ספורט נוספים, מרוץ האופניים היוקרתי הוא בין היחידים שעדיין לא הוזז, ועל פי שרת הספורט בצרפת נשקלת האפשרות לקיימו ללא צופים בצדי הדרך. "הטור לא מבוסס על הכנסות מצופים אלא הכנסות מטלוויזיה", אמרה השרה רוקסנה מרצ'ינאנו. "כולם מודעים לסיכונים ולאחריות, אנשים יוכלו לצפות בו מהבית. כרגע אנחנו ממוקדים במאבק בקורונה. באותו נתמקד בהר שלפנינו ולאחר מכן נראה מה הלאה". הטור אמור לצאת לדרך בעוד 92 ימים, ב-27 ביוני בעיר ניס, ולהסתיים ב-19 ביולי בפריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully