וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה בליגת ה-VTB בוטלה ללא אלופה

26.3.2020 / 17:32

לראשונה: ליגת כדורסל בכירה מחליטה להתפזר. חימקי לא תוכתר, אך תזכה בכרטיס ליורוליג. מייק ג'יימס צפוי להמשיך בצסק"א, שיין לארקין זוכה לעניין מעבר לים

דינו מנגין בביתו/באדיבות המצולם

בווידאו: דינו מנגין בקריאה נרגשת לאזרחי ישראל

אף שהיורוליג והיורוקאפ עדיין מנסים למצוא מתווה שיאפשר להם להשלים את העונה בצל משבר הקורונה, היום (חמישי) התקבלה החלטת הביטול בליגה בכירה ראשונה באירופה - ליגת ה-VTB.

ההודעה הרשמית על הביטול צפויה לצאת מחר, והליגה המזרח אירופית תתפזר מבלי להכתיר אלופה לעונת 2019/20. חימקי מוסקבה מוליכה את הטבלה עם מאזן 1:18, בעוד צסק"א מוסקבה מדורגת שנייה עם 15 ניצחונות וארבעה הפסדים. 

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. AP
סיום עגום לקדנציה מופלאה? שיין לארקין, עדיין במדי אפס/AP

המשמעות היחידה של המיקומים נוגעת לשיבוץ הקבוצות במפעלים האירופיים בעונה הבאה, כך שחימקי תמשיך לשחק ביורוליג. הקבוצות השונות, שבתחילת השבוע עוד התעקשו להמשיך להתאמן על אף התפשטות המגיפה, הודיעו כבר לשחקניהן הזרים כי הם משוחררים לעזוב למדינות המוצא שלהם.

בינתיים, יש כבר מי שמתחילים לעבוד על בניית הסגלים לעונה הבאה. בליטא דווח כי צסק"א ומייק ג'יימס, שהתאחדו במפתיע בשלהי הקיץ האחרון, קרובים להארכת חוזה. מי שעשוי לעזוב את אירופה הוא ה-MVP הבלתי מעורער של עונת היורוליג, שיין לארקין, שזוכה לעניין מקבוצות ב-NBA ומחזיק בסעיף יציאה בחוזהו עם אנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully