וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה עצרה אותה: תוכנית הרכש של ריאל מדריד תקועה

זידאן רוצה מאוד את פוגבה, גם לאוטרו על הכוונת, אבל במועדון טוענים כי התכנון לחלון הקיץ בהמתנה בגלל המשבר וכולם מחכים לראות עד כמה כבד יהיה הנזק הכלכלי

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

ריאל מדריד תכננה לבצע עוד מסע רכש נרחב בקיץ הקרוב, אבל נראה שתיאלץ לבצע שינוי בתוכניות בעקבות משבר הקורונה והנזקים הכלכליים שהוא טומן בחובו. על פי ESPN, מקורות במועדון סיפרו כי כל תוכניות הרכש נעצרו נכון לעכשיו, לפחות עד אשר יתברר האם עונת 2019/20 תחודש ועד כמה משמעותיים ההפסדים הכספיים.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ימשיך להיות יקר מדי מבחינת פלורנטינו פרס? פול פוגבה/רויטרס

כידוע, זינדין זידאן סימן את פול פוגבה עוד בקיץ הקודם כשחקן לו הוא זקוק יותר מכל במרכז השדה, והקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד הוא השם הראשון שעולה על הפרק, אבל נשיא המועדון פלורנטינו פרס עדיין חושב שמדובר בהשקעה גדולה מדי. יש לציין כי מנצ'סטר יונייטד מוכנה להסתפק כעת ב-55 מיליון ליש"ט, כך לפחות נטען השבוע באנגליה, אבל המשבר הנוכחי עלול להפוך גם את הסכום הזה (כמעט מחצית מהסכום אותו שילמה יונייטד ליובנטוס עבור פוגבה) למופרז מבחינת ריאל ביום שאחרי הקורונה.

הבלאנקוס ממשיכים במעקב גם אחר פביאן רואיס מנאפולי, רוצים את לאוטרו מרטינס מאינטר וצריכים לקבל החלטות לגבי עתידם של מרטין אודגור שמשחק כמושאל בריאל סוסיאדד ואשרף חכימי שנמצא בשנתיים האחרונות בבורוסיה דורטמונד. כל הסוגיות הללו נמצאות כעת בהמתנה, כשבמקביל מבינים במועדון ששינוי לוח המשחקים עשוי להוביל לביטול מסע משחקי ההכנה בקיץ ולגרום להפסד כספי משמעותי נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully