וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא אישר עם הגבות": כך אפי נורי גרם לפרנקי דה יונג לבחור בברצלונה

קשר נבחרת הולנד סיפר כיצד חברו שהתעורר מתרדמת וסובל מנזק מוחי קשה, השפיע על המעבר בקיץ: "זה היה רגע מרגש מאוד". האח: "הוא ער, כבר לא בקומה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הכאב בהולנד לאחר ההתמוטטות של עבדלחק נורי ב-2017

חדשות טובות מגיעות מהולנד, מכיוונו של עבדלחק "אפי" נורי, הכישרון המבטיח של אייאקס שקרס במשחק אימון בקיץ 2017 והיה בתרדמת ארוכה בגלל הפרעה חמורה בקצב הלב. אחיו של נורי בן ה-22, שהתעורר מהתרדמת אחרי שנה ולאחר מכן נקלע למצב דומה וסובל מנזק מוחי קשה וקבוע, סיפר: "הוא כבר לא בקומה, הוא ער. הוא מתעטש, אוכל ומגהק. אבל הוא לא יוצא מהמיטה. הוא תלוי בנו מאוד".

עוד הוסיף האח מוחמד: "בזמנים טובים, יש צורה כלשהי של תקשורת מצדו, למשל עם חיוך או הרמת גבה. הוא פשוט לא יכול להמשיך עם זה לאורך זמן".

פרנקי דה יונג עם עבדלחק נורי במדי אייאקס, מאי 2017. GettyImages
רגע מרגש ליד מיטת חברו הטוב. פרנקי דה יונג עם אפי נורי ב-2017/GettyImages

ובהמשך לזה, פרנקי דה יונג חשף כי חברו נורי שכנע אותו להגיע לאייאקס מווילם, והיה לו חלק אפילו במעבר לברצלונה בקיץ האחרון. על פי קשר נבחרת הולנד, הוא ביקר בביתו של נורי, ואז אמו של אפי שאלה אותו לאן כדי לדה יונג לעבור. נורי הרים את הגבות רק כאשר השם של ברצלונה הוזכר.

"האח מו היה שם והוא תמיד אמר לי ללכת לברצלונה כי זה מועדון גדול יותר מהאחרים", תיאר דה יונג. "אני עדיין התלבטתי ואז אמא של אפי נכנסה ושאלה אותו - 'לאן כדאי לפרנקי ללכת?'. היא נקבה בשמות הקבוצות וכשהגיעה לברצלונה, הוא הזיז את הגבות כאות הסכמה. זה היה רגע מיוחד מאוד עבורי ועבור המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully