וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת מתכוננים למלחמה נגד העולות, מכבי תל אביב תוכרז כאלופה?

15.3.2020 / 19:38

ליגת העל צפויה להיסגר אחרי ישיבת הדירקטוריון, ובמנהלת יחליטו האם להכריז על מוליכת הטבלה כאלופה. אשדוד אמורה להישאר כתוצאה מהסגירה המוקדמת, הישראלים והמאמנים ישלחו אל לשכת התעסוקה?

צילום: רויטרס SKY NEWS, עריכה: עמית שמחה

אם לא יקרה משהו דרמטי במיוחד, מנהלת ליגת העל תודיע מחר (שני) על סיום עונת 2019/20 בתום 21 מחזורים בלבד. ישיבת הדירקטוריון שנערכה היום לא הולידה בשורה לכדורסל הישראלי, כשרוב הקבוצות היו בעד סיום העונה ולא רצו להמתין כחודש להתבהרות בכל הנוגע למשבר הקורונה העולמי.

המשמעות הראשונה של ההחלטה היא לגבי זהות האלופה והיורדות. מחר תחליט המנהלת האם להכריז על מכבי תל אביב כאלופת המדינה, ועל מכבי אשדוד כיורדת ללאומית. במנהלת יודעים שלפחות לגבי אשדוד, הם צפויים להתקל בקשיים משפטיים, וסביר להניח שהקבוצה מעיר הנמל תישאר בליגה. לגבי זהות האלופה, קיימת התנגדות של מספר קבוצות על הכרזת מכבי תל אביב כאלופה, ולא ברור עדיין כיצד המנהלת תנהג.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים מול סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מי האלופה? מכבי תל אביב מול ירושלים/דני מרון

במנהלת לא מעוניינים לקלוט קבוצות מהליגה הלאומית, אך באיגוד הכדורסל יערכו כבר מחר ישיבת הנהלה בה צפויים להצהיר ששתי קבוצות יעלו בסיום העונה, בדרך כלשהי, כשייתכן שאם הליגה השנייה לא תגיע לסיומה, שתי הקבוצות שנמצאות כעת במקום הראשון - בני הרצליה והפועל חיפה - ירוויחו ויתפסו את מקומם בליגה הראשונה.

השחקנים הישראלים והזרים של קבוצות הליגה, המאמנים ואנשי הצוות שחתומים על חוזה עונתי צפויים לספוג מהלומה לא פשוטה. המחשבה לגבי השחקנים הישראלים ברוב הקבוצות היא להודיע להם כי הם יוצאים לחופשה ללא תשלום, או לחלופין למצוא להם פתרון כספי אחר, מה שישלח אותם אל לשכות התעסוקה כדי לראות את כספם. דבר דומה צפויים לעשות עם המאמנים ואנשי הצוות. לגבי השחקנים האמריקאים, ינסו בקבוצות להגיע עמם להסכם שיחסוך להם מעט כסף.

עוד בוואלה!

ההצעה שמתכננים באופ"א: להכריע את ליגת האלופות בפיינל פור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully