וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה שמתכננים באופ"א: להכריע את ליגת האלופות בפיינל פור

בכירי הכדורגל האירופי ידונו ביום שלישי באפשרות לקיים את חצאי הגמר והגמר תוך ארבעה ימים באיסטנבול, העיר שהיתה אמורה לארח את הגמר. הצעה דומה תישקל גם לליגה האירופית

צילום: רויטרס

הנהלת אופ"א תערוך ביום שלישי הקרוב פגישת וידאו מכרעת בה אמורות להתקבל החלטות בנוגע לעתיד הקרוב של הכדורגל באירופה - ובפרט, יורו 2020 והמשך העונות של ליגת האלופות והליגה האירופית.

על פי "אס", בארגון מתכננים להציב על סדר היום הצעה מהפכנית למדי: לקיים את חצאי גמר ליגת האלופות בפורמט של פיינל פור, תוך ארבעה ימים, באותה עיר - איסטנבול, שהיתה אמורה לארח את משחק הגמר ב-30 במאי. במקרה כזה, ישוחקו חצאי הגמר בצורה של משחק בודד ומכריע, ולא כפי שהיו אמורים להיות משוחקים, עם צמד משחקים בשני מוקדים שונים.

באופ"א מעוניינים להשתמש באותו מתווה כדי לסיים גם את עונת הליגה האירופית - ארבע הקבוצות שיעפילו לחצי הגמר ייפגשו לפיינל פור בגדנסק הפולנית, שהיתה אמורה לארח את הגמר.

גביע ליגת האלופות. GettyImages
הצעה מעניינת/GettyImages

ההצעה תוגש לנציגי 55 ההתאחדויות בפגישה ביום שלישי הקרוב, אז גם יוחלט כמובן מה יעלה בגורל המשחקים שנותרו בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות. רבע הגמר ייערך ככל הנראה גם כן בפורמט של משחק אחד ומכריע, כרגע נראה שבאצטדיון נייטרלי ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully