וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה נערכים: "אם ליברפול לא תזכה באליפות זו תהיה טרגדיה"

באנגליה שוקלים להעניק לליברפול את האליפות, ולהקפיא את היורדות. מאמן ווטפורד תומך, בווסטהאם קוראים לביטול הליגה. וגם: למה מוחמד סלאח "השחקן הכי מתסכל בליגה"?

צילום: רויטרס

לאחר שהודיעה על דחיית המשחקים לשלושה שבועות, לכל הפחות, בהנהלת הפרמיירליג מתלבטים האם בכלל ניתן יהיה להמשיך את עונת 2019/20. על פי "טלגרף", אחת ההצעות שנשקלות כרגע היא לא לחדש את העונה, כשרוב הקבוצות לא יתנגדו להעניק את האליפות לליברפול באופן רשמי, שכן היא מוליכה ב-25 הפרש על סגניתה מנצ'סטר סיטי.

בתחתית המצב מסובך יותר. בין אסטון וילה שבמקום ה-19 וברייטון שבמקום ה-15 מפרידות ארבע נקודות בלבד, כשבין בורנמות', שמדורגת מתחת הקו האדום, ו-ווטפורד ו-ווסטהאם שמעליו, מפריד הפרש שערים בלבד. על כן, ההצעה שמונחת כרגע על השולחן היא להקפיא את היורדות, לצרף את ווסט ברומיץ' ולידס יונייטד, שתי מוליכות הצ'מפיונשיפ, ולקיים בעונה הבאה ליגה בת 22 קבוצות. ב-2020/21, במקרה כזה, יהיו חמש יורדות מהפרמיירליג, על מנת לשוב לליגה בת 20 קבוצות.

בו בזמן, יוצע לבטל את גביע הליגה בעונה הבאה, על מנת לצמצם משחקים ולרווח את הלו"ז הצפוף. ומה לגבי העולות לליגת האלופות? אחד הרעיונות שהוצעו הוא להעניק את הכרטיס לקבוצות שהעפילו למפעל אשתקד (מנצ'סטר סיטי, ליברפול, צ'לסי וטוטנהאם).

משבר הקורונה בפרמיירליג. GettyImages
ימים יגידו מה יהיה/GettyImages

ב"דיילי מייל" נטען כי הקבוצות עשויות לסרב לשוב לכר הדשא בחודש הבא, אם יוחלט להמשיך את הליגה. מעבר לחשש מהידבקות בקורונה, הוזכרו גם 69 שחקנים שאמורים לסיים את חוזיהם בקיץ, ולא ברור מה יעלה בגורלם. ביום חמישי הבא תיערך פגישה בהשתתפות כל קבוצות הפרמיירליג, יומיים לאחר הפגישה המכרעת של אופ"א, ואז יוחלט באופן סופי מה יעלה בגורם עונת 2019/20.

"יש סיכוי של 75 אחוז שהעונה לא תושלם", חרץ אחד המנהלים בליגה. "אני לא רואה סיכוי שנחזור בעוד שלושה שבועות. זה יימשך למשך מספר חודשים, ואולי צריך להתחיל לחשוב גם על תחילת העונה הבאה".

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. GettyImages
ניצחון זה דאודורנט. סלאח/GettyImages

נייג'ל פירסון, מאמן ווטפורד, שקבוצתו במקום ה-17 וכרגע לא יורדת בגלל הפרש שערים, התייחס לעתיד הליגה. "ברור שככל שזה יימשך, יהיה יותר קשה להשלים את הליגה", אמר, "חייבים לשמור על דברים בפרספקטיבה, אבל עבור ליברפול לא להשלים את העונה זה יהיה טרגדיה.

"מצד שני, בואו לא נרוץ קדימה מדי. יכול להיות שדברים ישתנו באפריל, וייתכן שנחדש את העונה בחודשי הקיץ. צריך לשמור על פרופורציות, כי אנחנו מתמודדים פה עם סוגיות רציניות של החיים האמיתיים, אבל מבחינת הכדורגל, ברור שאלו דברים שלא חווינו פה בעבר".

קרן בריידי, סגנית נשיאת ווסטהאם (שרחוקה שני מקומות מירידה), טענה כי יש לבטל את העונה הזאת, על אף שליברפול מוליכה את הטבלה ב-25 נקודות וזקוקה לעוד 6 נקודות כדי להבטיח אליפות ראשונה זה 30 שנה. "אי אפשר להתחמק מהעובדה שהכדורגל נכנס לתקופה הכי קשה שלו זה 75 שנה", אמרה, "אין ברירה אלא לבטל את כל הליגות כי השחקנים לא יכולים לשחק. מי יכול לדעת מה היה קורה אילו היו משחקים את כל המשחקים. זו מכה לליברפול, שאולי תישדד לה האליפות הראשונה אחרי 30 שנה. אבל הנושא יידון בקרב הנהלת הליגה והמועדונים בפגישת החירום בשבוע הבא".

עוד בליברפול: שחקן העבר סטיב ניקול, שמפרשן ל-ESPN, התייחס למוחמד סלאח, חלוץ הקבוצה, שרשם כמה החמצות בגומלין מול אתלטיקו מדריד: "לנצח זה הדאודורנט של המשחק, כי זה מנטרל את כל הריחות. דאודורנט מוחק הרבה דברים. אפשר להגיד את זה על סלאח: עם הכושר שלו העונה, האם יש שחקן יותר מתסכל ממנו בליגה, או מישהו אחרי שעושה את הדברים שהוא עושה? כי אז פתאום הוא יכול להפיק משהו. ומצד שני, הוא משחק בכל משחק. למה? כי הם מנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully