וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון שלם במצור: כ-800 מעובדי ריאל מדריד בבידוד, השחקנים ייבדקו

כאוס בבירת ספרד: אחרי ההידבקות של טריי תומפקינס מקבוצת הכדורסל, מאות עובדים בסכנה. החדשות הטובות: הוסר החשש שקרבחאל ונאצ'ו נדבקו

AP

כאוס בריאל מדריד: בין 500 ל-800 מעובדי המועדון נמצאים בבידוד ביתי, אחרי ששחקן קבוצת הכדורסל טריי תומפקינס אובחן כחולה קורונה. ב"אס" דווח היום (שישי) שהרוב המכריע של עובדי המועדון הונחה להישאר בביתו ולא לעזוב את מדריד בשום אופן עד הודעה חדשה - כשברקע חשד שעובדים רבים אחרים נדבקו בנגיף.

מרבית העובדים שנמצאים בבידוד הינם עובדי מנהלה ומצליחים לעבוד במתכונת חלקית מהבית, אולם כמובן שישנן השפעות ישירות גם על הקבוצות עצמן, כולל על השחקנים. על פי דיווח ב"אס", שחקני קבוצת הכדורגל של ריאל, הצוות הרפואי והמקצועי שלה יעברו במהלך בדיקות כדי לוודא שלא נדבקו בנגיף.

החדשות הטובות הן שדני קרבחאל ונאצ'ו, שגילו בימים האחרונים סימפטומים של שפעת, נבדקו והוסר החשש שנדבקו בנגיף.

דני קרבחאל, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לפחות הוא לא נדבק. דני קרבחאל/רויטרס

יחד עם זאת, במדריד מתארים את הוואלדבבאס, מתחם האימונים של ריאל מדריד, כ"עיר רפאים". עובדי ריאל מדריד נמנעים מלהגיע למתקן, ובמהלך היממה האחרונה הגיעו אליו רק בודדים על מנת לחטא את כל כולו.

כמו כן, על פי "אס" שחקני הקבוצה הצטיידו במהלך שהותם בבידוד במכשירי GPS שמעבירים למאמן הכושר של הקבוצה נתונים בזמן אמת על כושרם. הם הונחו לשמור על כושר עד כמה שניתן במסגרת ביתית, כולל ריצות בהליכונים ביתיים ושמירה על דיאטה מוקפדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully